آمار بازدید
امروز:
60
ديروز:
1254
ماه:
43781
سال جاری:
867226
كل:
3878559
تاریخ : چهارشنبه 15 تير 1401
کد 1008

سرپرست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

عملیات گازرسانی 11 روستای دیگر شهرستان مراغه آغاز شد

آیین افتتاح پروژه گازرسانی به 11 روستای شهرستان مراغه با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در آیین افتتاح پروژه گازرسانی به 11 روستای شهرستان مراغه گفت: این پروژه شامل گازرسانی به روستاهای قوشه بلاغ، جناق بلاغ علیا، کنجی، تازه کند عیدلو، عیدلو، شیرین کند، جوکی وسط، قویون قشلاق، باغ یری، آغچه مشهد و ممه شیر با تعداد 439 خانوار تحت پوشش خواهد بود.
وی با اشاره به رو به اتمام بودن گازرسانی روستایی در شهرستان مراغه، افزود: به زودی تمامی روستاهای شهرستان به مدار مصرف گاز طبیعی متصل شده و رفاه و آبادانی حاصل از انرژی پاک گاز طبیعی در تمامی مناطق شهری و روستایی برابری خواهد کرد.
کمالی ادامه داد: علاوه بر پروژه افتتاحی، گازرسانی به 6 روستای این شهرستان نیز در دست اجرا بوده که از پیشرفت مطلوبی برخوردار می باشد.
وی اظهار داشت: هم اکنون 100 درصد خانوار شهری و 99 درصد خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند که با به ثمر رسیدن پروژه های عمرانی گاز در آینده نزدیک، این بهره مندی به 9/99 درصد افزایش خواهد یافت.
سرپرست شرکت گاز استان با اشاره به ضرورت رعایت ایمنی و مدیریت مصرف گاز طبیعی تصریح کرد: مهم ترین شکرگزاری برای نعمت الهی گاز که آسان و پاک در اختیار هم استانی های عزیز در تمامی نقاط شهری و دورترین مناطق روستایی قرار گرفته، حفظ این سرمایه ملّی و جلوگیری از هدررفت آن از طریق مدیریت صحیح مصرف و همچنین رعایت نکات ایمنی در بکارگیری آن می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh