آمار بازدید
امروز:
1721
ديروز:
4446
ماه:
46732
سال جاری:
871459
كل:
3909184
تاریخ : شنبه 19 شهريور 1401
کد 1065

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بیان کرد:

جشنواره شهید سردار سلیمانی؛ بستری برای تجلی ایثار، خدمت و بصیرت در صنعت گاز

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سیّدالشهداء(ع) شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ،اهداف و محورهای دومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری شهید حاج قاسم سلیمانی را تشریح کرد.
 به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، حمید رحمانی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت سیّدالشهداء(ع) شرکت گاز استان آذربایجان شرقی  با  اشاره به جایگاه والای شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگو و اسوه ایثار و شهادت به تشریح جشنواره علمی، فرهنگی و هنری شهید سردار سلیمانی پرداخت و گفت:این جشنواره بستری برای تجلی ایثار، خدمت و بصیرت در صنعت گازمی باشد.
  حمید رحمانی افزود:  با تأسی از ویژگی‌های اخلاقی والای این سردار فداکار ملی و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و خدمت رسانی با شعار «گاز؛ ایثار، خدمت و بصیرت»از سوی شرکت ملّی گاز ایران و در بین کارکنان و خانواده های محترمشان در حال برگزاری است.
 رحمانی با اشاره به استقبال کارکنان و خانواده های کارکنان شرکت گاز استان از دومین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری شهید حاج قاسم سلیمانی  گفت: با توصیه و تآکید موکد جناب آقای مهندس نادر کمالی مدیرعامل این شرکت، مبنی براهتمام به رویکرد اصلی این جشنواره،که شناسایی استعدادها، توانایی‌های کارکنان و خانواده‌های آنان می باشد، نسبت به اطلاع رسانی فراگیر در بین کلیه کارکنان خدوم شرکت گاز استان اقدام و بسترهای لازم برای سهولت دسترسی همکاران به سامانه ثبت نام و ارسال آثار،مهیا شده است.
وی عمده اهداف این جشنواره را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ارائه پتانسیل های شرکت ملی گاز ایران و نقش اثرگذار آن در کشور، جلب مشارکت و بهره‌مندی از نقطه نظرات و دیدگاه‌های کارکنان و خانواده‌ها، جمع‌آوری ایده‌ها و ایجاد بانک اطلاعاتی از دیدگاه‌های خلاقانه، شناسایی نیروهای صاحب‌نظر و خلاق شرکت، زمینه‌سازی بروز خلاقیت و افزایش نشاط معنوی در بین خانواده‌ها، نام برد.
گفتنی است : دومین جشنواره شهید حاج قاسم سلیمانی شامل ۱۱ بخش؛ نقاشی، کلیپ، کتابخوانی، عکاسی، فیلم کوتاه، مقاله، طراحی پوستر، خاطره‌نگاری، اینفوگرافی، شعر و دلنوشته و خوشنویسی بوده ،ثبت نام از طریق تارنمای  https://basirat.nigc.ir و آخرین مهلت ارسال آثار ۲۵ مهرماه سال ۱۴۰۱ می باشد.
نظرات شما
captcha refresh