آمار بازدید
امروز:
97
ديروز:
1665
ماه:
44286
سال جاری:
867560
كل:
3877342
تاریخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401
کد 1071

جابجایی خط گازرسانی پروژه غير همسطح ارتش/ آزادي در کلانشهر تبریز

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی به صورت شبانه از روند جابجایی خط250 پوندي 16 اينچ پروژه غير همسطح ارتش/ آزادي بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت طی بازدید شبانه از روند اجرای این پروژه گفت: با توجه به اجرای پل غیرهمسطح ارتش/ آزادی توسط شهرداری منطقه به منظور بهبود روند ترافیکی و به دلیل تداخل خطوط گاز موجود با محل احداث پل، در کمترین زمان ممکن پروژه جابجایی خط گازرسانی 250 پوندی منطقه اجرا می شود.
نادر کمالی ضمن ارج نهادن به تلاش شبانه روزی همکاران در جلوگیری از ایجاد رکود در امور مردم و رفت و آمدهای ضروری افزود: علی رغم زمانبر بودن پروژه با همکاری تنگاتنگ اکیپ های امدادی و عملیاتی؛ حداقل زمان برای اجرای این عملیات در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به پروژه های اجرایی در محدوده های شهری، علی الخصوص کلانشهر تبریز تصریح کرد: به گواهی آمار و تعداد برنامه های تعمیراتی و عملیاتی شهرستان تبریز، علی رغم انجام تعداد 170 عملیات تعمیراتی و نگهداری در کلانشهر تبریز، در راستای رفاه حال مردم، کمترین زمان و تعداد قطعی گاز را داشته ایم.
کمالی اظهار داشت: در فصول گرم سال با بازدیدهای مدون، نشت یابی خطوط و شبکه گاز، حفظ و نگهداری و انجام تعمیرات اساسی و... تأسیسات گازرسانی آماده توزیع ایمن و پایدار انرژی مصرفی مردم در طول فصل سرد سال می شوند.
 مدیرعامل شرکت گاز استان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به خطرآفرینی گاز طبیعی درصورت سهل انگاری از تمامی مردم و دستگاه های اجرایی درخواست می شود درصورت انجام عملیات حفاری و یا اجرایی حتماً استعلام لازم را از شرکت گاز استان اخذ نمایند.
 
نظرات شما
captcha refresh