آمار بازدید
امروز:
97
ديروز:
1665
ماه:
44286
سال جاری:
867560
كل:
3877342
تاریخ : دوشنبه 4 مهر 1401
کد 1077

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بیان داشت:

539 مشترک از مزایای طرح بهینه سازی موتورخانه ها بهره مند شده اند

با اجرای طرح رایگان بهینه سازی موتورخانه ها در استان آذربایجان شرقی، 539 مشترک با ثبت نام در این طرح، از مزایای بهینه سازی بهره مند شده اند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: طرح بهینه سازی موتورخانه ها از مهم ترین طرح های اجرایی در شرکت ملّی گاز ایران می باشد که مشترکین با بهره مندی از این طرح رایگان می توانند علاوه بر مشارکت در کاهش هدررفت گاز طبیعی و سرمایه ملّی، زمینه کاهش هزینه های گاز مصرفی را تا چند برابر کاهش دهند.
نادر کمالی درخصوص جزئیات طرح بهینه سازی ادامه داد: اجرای طرح بهینه سازی شامل سرویس و تنظیم مشعل با دستگاه آنالیزور گاز، عایق کاری کلیه لوله های آب گرم رفت و برگشت و سایر قسمت های موتورخانه با عایق های الاستومری استاندارد ، نصب سیستم ضدرسوب مغناطیسی و الکترومغناطیسی در صورت لزوم و... از مهم ترین اقدامات در زمان بهینه سازی موتورخانه ها می باشد.
وی با اشاره به میزان مشارکت مشترکین در طرح بهینه سازی موتورخانه ها تصریح کرد: از مشترکین مشمول طرح بهینه سازی 539 مشترک (321 مورد خانگی،95 مورد آموزشی، 61 مورد تجاری، 59 مورد اداری و 3 مورد گردشگری در این طرح ثبت نام کرده اند.
کمالی با اشاره به مزایای ویژه این طرح در کاهش هزینه های خانوار تأکید کرد: سایر مشترکین مشمول نیز می توانند با ثبت نام در این طرح از مزایای آن بهره مند شوند.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: طرح بهینه سازی موتورخانه های استان تا کنون با صرف هزینه ای بالغ بر 114 میلیارد ریال و احصاء صلاحیت 63 پیمانکار مجری متخصص در این حوزه و ارزیابی دوره ای عملکرد پیمانکاران در راستای اجرای استاندارد پروژه ها، اجرایی شده است.
 
نظرات شما
captcha refresh