آمار بازدید
امروز:
1561
ديروز:
4446
ماه:
46572
سال جاری:
871299
كل:
3909024
تاریخ : سه شنبه 12 مهر 1401
کد 1082

در برنامه رادیویی سیزلر و مسئول لار بیان شد:

99 درصد خانوار روستایی آذربایجان شرقی از نعمت گاز بهره مند می باشند

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: نادر کمالی در این برنامه در پاسخ به سؤال آخرین وضعیت گازرسانی در استان گفت: هم اکنون 100 درصد خانوار شهری و 99 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می باشند و به زودی شاهد جشن اتمام گازرسانی و بهره مندی تمامی بخش های خانگی از این نعمت پاک الهی خواهیم بود.
 وی ادامه داد: عملیات گازرسانی به روستاهای باقیمانده استان با شتاب مطلوبی تداوم داشته و به زودی به ثمر خواهند رسید.
کمالی درخصوص عملکرد گازرسانی به بخش های زیرساختی صنعتی و تولیدی استان افزود: با اتمام گازرسانی روستایی، مهم ترین هدف گازرسانی بخش های صنعتی و تولیدی بوده چراکه تأمین گاز این بخش ها علاوه بر صرفه اقتصادی استان، زمینه حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی هوا را نیز در پی خواهد داشت.
وی در بخش مهمی از سخنان خود به آغاز فصول سرد در استان و بکارگیری وسایل گرمایشی اشاره و تصریح کرد: متأسفانه هر ساله، در آغاز فصول سرد به دلیل عدم بازدید و بررسی صحت کارکرد وسایل گرمایشی توسط مشترکین گاز، شاهد بروز حوادث ناگوار و خسارت های جانی و مالی برای هم استانی های محترم هستیم.
کمالی توضیح داد: دودکش های غیراستاندارد و شلینگ های بدون بست و مستعمل، کماکان در صف اول علل بروز حوادث ناگوار در استان قرار دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان تأکید کرد: رعایت دمای رفاه 18-21 درجه ضامن گذر از فصل زمستان با جریان پایدار گاز طبیعی خواهد بود.
نظرات شما
captcha refresh