آمار بازدید
امروز:
1561
ديروز:
4446
ماه:
46572
سال جاری:
871299
كل:
3909024
تاریخ : شنبه 16 مهر 1401
کد 1083

پروژه شهید یاغچیان تبریز با تبادل نظر شرکت گاز و دیوان محاسبات تسریع می یابد

شرکت گاز و دیوان محاسبات استان آذربایجان شرقی در راستای رفع چالش های اجرایی و تداوم پروژه شهید یاغچیان تبریز تبادل نظر کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: نادر کمالی، مدیرعامل این شرکت در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه و چالش های پیش رو در تداوم آن گفت: اجرای پروژه شهید یاغچیان زمینه ساز ارتقای زیرساخت های فرهنگی در استان بوده و این پروژه با متراژ بالغ بر 17 هزار متر مربع با پیشرفت فیزیکی 45 درصد اجرایی شده و با اتمام فاز یک این پروژه، ساختمان اداره گاز منطقه 6 تبریز به بهره برداری رسیده است.
کردلو، مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی در این دیدار به ضرورت بهره گیری از مشارکت جمعی دستگاه های اجرایی و بخش های خصوصی در تداوم روند اجرای پروژه شهید یاغچیان اشاره و افزود: این سازمان در راستای تسریع در اجرای پروژه های زیرساختی استان، آماده نقش آفرینی در اخذ مجوزها و جلب مشارکت در تداوم پروژه شهید یاغچیان می باشد.
وی ضمن تصریح قوانین موضوعه به ارائه راهکارهای عملی در تطابق عملکرد اجرایی با لوایح قانونی پرداخت و اظهار داشت: بکارگیری قراردادهای BOT و بیع متقابل و استفاده از ظرفیت بخش های خصوصی، بکارگیری مشاور نظارتی و بروزرسانی نقشه های قبلی، شناسایی نیازهای آتی کارکنان در اجرای پروژه، فازبندی و ساختار شکست در روند پروژه و بکارگیری سبد مالی و روش های مختلف هزینه کرد و... از جمله موارد مهم در تسریع اجرای پروژه خواهد بود.
لازم به ذکر است پس از اتمام این دیدار، از محل پروژه شهید یاغچیان بازدید و از نزدیک روند اجرای پروژه توسط مدیرکل و مسؤولین دیوان محاسبات مورد بررسی قرار گرفت.
 
نظرات شما
captcha refresh