آمار بازدید
امروز:
28
ديروز:
1665
ماه:
44217
سال جاری:
867491
كل:
3877273
تاریخ : شنبه 23 مهر 1401
کد 1085

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

در نیمه اول سال130 مانور در حوزه گاز عملیاتی شده است

در 6 ماهه نخست سال جاری 130 مانور در حوزه های مختلف عملکردی گاز، عملیاتی شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، خسرو آریان پور در این خصوص گفت: 124 مورد از این مانورها در سطح C و 6 مورد در سطح B  و با مشارکت ادارات گاز شهرستانی اجرایی شده است.
وی ادامه داد: 30 مورد از این مانورهای آمادگی در کلانشهر تبریز و بقیه در سایر شهرستان های استان اجرایی شده است.
آریان پور با اشاره به بهره مندی 100 درصدی خانوار شهری و  99 درصدی خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی افزود: خدمت رسانی به یک میلیون و740 هزار و 433 مشترک در استان مستلزم آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی در هر زمان به منظور مدیریت بحران می باشد و برگزاری مانورهای تمرینی مهم ترین راهکار برای ارتقای آمادگی و توانمندی نیروها برای واکنش سریع در شرایط واقعی می باشد.
وی با اشاره به سرمای زودهنگام آذربایجان شرقی با اشاره به آمادگی شرکت گاز برای تأمین جریان پایدار گاز تصریح کرد: سه حلقه مهم در توزیع مستمر گاز در استان شامل حفظ و نگهداری مستمر تأسیسات گازرسانی، تأمین و بررسی تجهیزات گازرسانی و حفظ آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی از طریق مانورهای مختلف آموزشی  تأمین گردیده و آماده خدمت رسانی به مشترکین محترم گاز می باشد.
مدیر بهره برداری شرکت گاز استان در پایان یادآور شد: مدیریت مصرف گاز طبیعی توسط مشترکین گاز، زمینه ساز تحقق اهداف شرکت در توزیع پایدار گاز خواهد بود.
 
 
نظرات شما
captcha refresh