آمار بازدید
امروز:
1359
ديروز:
4446
ماه:
46370
سال جاری:
871097
كل:
3908822
تاریخ : شنبه 23 مهر 1401
کد 1086

در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی انجام شد:

تدوین مقاله علمی مديريت كربن و كاهش انتشار گازهاي گلخانه اي

براي اولين بار در سطح شركت ملّي گاز ايران پروژه پژوهشي در حوزه محيط زيست با عنوان مدیریت کربن و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تدوین شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت با اعلام این خبر گفت: پروژه پژوهشی مهم در حوزه محیط زیست شرکت گاز استان، با رویکرد تدوين دستورالعمل اندازه­گيري، گزارش­دهي و صحه­گذاري فعاليت هاي كاهش انتشار كربن در حوزه توزيع گاز و اعتبارسنجي نتايج كاهش انتشار اجرایی و نتایج مهم آن در قالب مقاله علمی ثبت گردید.
سید نوح نبی در این خصوص افزود: مقاله مربوط به این پروژه مهم علمی در سومين كنفرانس بين الملي و ششمين كنفرانس ملّي " صيانت از منابع طبيعي و محيط زيست" به چاپ رسيده است.
 وی اظهار داشت: انتشار گازهای گلخانه ای به ویژه متان و دی اکسیدکربن در شرکت های گاز به عنوان یکی از مخاطرات مهم زیست محیطی محسوب شده و کاهش انتشار کربن از تأسیسات، تجهیزات و فرآیندهای توزیع گاز یکی از اهداف مدیریت کربن است.
رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست خاطرنشان کرد: در این پروژه منابع انتشار کربن به سه دسته کلی ساختمان ها، ایستگاه ها و تجهیزات مصرف کنندگان تقسیم و با تعیین خط مبنا با هدف کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، راهکارهای نوین اجرایی معرفی شده است.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh