آمار بازدید
امروز:
1545
ديروز:
4446
ماه:
46556
سال جاری:
871283
كل:
3909008
تاریخ : چهارشنبه 4 آبان 1401
کد 1092

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران:

نشست روابط عمومی های صنعت گاز زمینه ساز تبادل مهارت و دانش روز خواهد بود

رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در نشست آموزشی – هم اندیشی روابط عمومی های صنعت گاز کشور در تبریز، گفت: نشست تبریز زمینه ساز تبادل مهارت و دانش روز خواهد بود.
عباس اعظمی اظهار کرد: روابط عمومی ها نه تنها در مجموعه صنعت گاز بلکه در تمام مجموعه های دولتی و خصوصی از ارکان مدیریتی و تاثیرگذار هستند و به عنوان پنجره ارتباطی با ذی نفعان برون سازمانی محسوب می شوند.
 
 وی تصریح کرد: روابط عمومی ها امروز با دانش روز، علوم جدید تبلیغاتی و مهارت های لازم آشنا هستند و برگزاری چنین نشست هایی باعث می شود که دانش نوین روابط عمومی و تبلیغات در جهت اهداف سازمانی استفاده شود.
 
اعظمی با اشاره به ضرورت برگزاری چنین نشست هایی، خاطرنشان کرد: روابط عمومی یکی از تخصصی ترین بخش های مجموعه های مختلاف است و افراد فعال در این حوزه باید با منظومه ای از وظایف درگیر شده و تخصص های متنوع در حوزه های مختلف داشته باشند.
وی افزود: آشنایی با روش های نوین تبلیغات، آی تی، برندینگ، تکریم ارباب رجوع، مسئولیت های اجتماعی، رسانه و تولید محتوا تنها بخشی از مواردی است که هر روابط عمومی به آن نیاز دارد.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران در بخش دیگری از صحبت های خود در مورد میزبانی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی  از این نشست، گفت: آذربایجانی ها مشهور به مهمان نوازی هستند و در این نشست نیز به وضوح شاهد این مهمان نوازی، سلیقه و خلاقیتی هستیم که مختص این استان و مردم آن است.
نشست آموزشی هم اندیشی روابط عمومی های صنعت گاز کشور 4 و 5 آبان 1401 با حضور روابط عمومی های شرکت گاز 31 استان و روابط عمومی های صنعت نفت و گاز در تبریز برگزار می شود.
 
نظرات شما
captcha refresh