آمار بازدید
امروز:
1572
ديروز:
1213
ماه:
59795
سال جاری:
874515
كل:
4121457
تاریخ : سه شنبه 10 آبان 1401
کد 1095

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

استقرار روابط عمومی هوشمند در گرو تبلیغات مبتنی بر نیازها است.

سرپرست روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: استقرار روابط عمومی هوشمند در گرو تبلیغات مبتنی بر نیازها است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سخنگوی این شرکت در این خصوص افزود: برگزاری نشست آموزشی، هم اندیشی روسای روابط عمومی صنعت گاز کشور به میزبانی استان آذربایجان شرقی زمینه بیان دیدگاه ها، بررسی اولویت ها و چالش های واحدهای روابط عمومی را فراهم نموده است.
رضازاده توجه ویژه به تبلیغات اثربخش را اولویت روابط عمومی ها اعلام و اظهار داشت:برابر آسیب شناسی فرآیندهای اجرایی در نشست اخیر روابط عمومی ها، تأکید روابط عمومی شرکت ملّی گاز ایران به جهت دهی اقدامات در راستای شفاف سازی و تولید محتواهای ارزشی و تبلیغی می باشد.
وی بهره گیری از مشاوره اساتید برجسته حوزه روابط عمومی و بررسی موردی چالش ها را از مهم ترین مزیت های نشست تخصصی روسای روابط عمومی صنعت گاز کشور برشمرد و اظهار داشت: تداوم چنین نشست هایی زمینه شناسایی وضعیت موجود، بهره گیری از شیوه های نوین عملکردی، رقابت اجرایی و آینده پژوهی را برای روابط عمومی های مجموعه صنعت گاز کشور به ارمغان خواهد داشت.
لازم به ذکر است نشست آموزشی، هم اندیشی روسای روابط عمومی صنعت گاز کشور در 4 و 5 آبان ماه به میزبانی آذربایجان شرقی/تبریز برگزار شد.


























 
نظرات شما
captcha refresh