امسال مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی پاسخگوی 478 درخواست مردمی از کانال های مختلف ارتباطی بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در راستای کاهش فاصله مردم و مسؤولین و تحقق آرمان های نظام خدمت رسانی صادقانه،امسال مدیرعامل این شرکت به صورت مستقیم پاسخگوی 478 درخواست مردمی از کانال های دیدار عمومی، سامانه سامد و میزخدمت حضوری در نماز جمعه های استان بوده است.
بر اساس این گزارش: مدیرعامل و مسؤولین شرکت بر اساس دستورالعمل های استانی سه بار در سامانه سامد حضور داشته و از طریق سامانه ارتباطی مردم و دولت، پاسخگوی 185 درخواست مردمی بوده اند.
این گزارش می افزاید: در تداوم ارتباط مستقیم با مردم، مدیرعامل و مسؤولین این شرکت 5 بار با برگزاری میزخدمت حضوری در پایان نمازهای عبادی /سیاسی جمعه در شهر تبریز پاسخگوی 95 نفر از هم استانی های عزیز درحوزه گاز بوده اند.
لازم به ذکر است مدیرعامل این شرکت روزهای سه شنبه هر هفته آماده دیدار با مردم و رسیدگی به درخواست های آنان بوده و بر اساس گزارش سامانه مکانیزه ارتباط با مدیرعامل، 198 ملاقات کننده از این طریق پاسخ درخواست های خود را دریافت کرده اند.