آمار بازدید
امروز:
1359
ديروز:
1430
ماه:
44700
سال جاری:
868760
كل:
3876939
تاریخ : چهارشنبه 30 فروردين 1402
کد 1216

پاسخگویی به 84هزارو 257تماس امدادی مشترکین گاز طی یکسال گذشته

در سال گذشته امداد مکانیزه شرکت گاز استان آذربایجان شرقی پاسخگوی84هزار و 257 تماس امدادی مشترکین گاز بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیر بهره برداری این شرکت با اعلام این خبر گفت: شماره تماس 194 ، مرکز رسیدگی به درخواست های امدادی و عملیاتی و ارائه مشاوره و راهنمایی درخصوص خطرات گاز، خرابی کنتور و رگلاتور، قطعی گاز، حوادث ناشی از گازگرفتگی و انفجار به صورت شبانه روزی و مکانیزه می باشد.
خسرو آریان پور درخصوص بخش بندی تماس های واصله با امداد مکانیزه اظهار داشت: در سال گذشته، بروز 230 حادثه ناشی از گاز طبیعی به مرکز امداد مکانیزه گزارش شده و 44 هزار و  464 راهنمایی تلفنی درخصوص نکات ایمنی و مصرف بهینه، زمان و علت قطع گاز احتمالی و... از طرف کارشناسان ارائه شده است.
وی ادامه داد: در پی گزارش مردمی بیش 6 هزار و 783 نشتی گاز رفع شده است.
آریان پور تصریح کرد: امداد مکانیزه شرکت گاز استان و نیروهای امدادی و عملیاتی شاغل در این بخش، از مهم ترین نیروهای موثر در مدیریت بحران افت فشار گاز و امدادرسانی در سردترین فصول سرد سال می باشند که جا دارد قدردان زحمات این نیروهای خدوم باشیم.
مدیر بهره برداری شرکت گاز خاطرنشان کرد: همراهی و همیاری همیشگی مردم در مدیریت مصرف گاز طبیعی و رعایت نکات ایمنی به منظور حفظ جان هم استانی های عزیز، حلاوت خدمت رسانی نیروهای امدادی و عملیاتی را دو چندان خواهد کرد.
لازم به توضیح است در سال گذشته با هماهنگی صدا و سیما و استانداری ضمن بازدید و بررسی مصرف بهینه گاز طبیعی، اخطار های لازم به مراکز پر مصرف ارائه و در صورت عدم رعایت دمای رفاه نسبت به  قطع گاز برخی از مراکز و ادارات  پر مصرف و همچنین ویلاها  اقدام شده است.
 
 
نظرات شما
captcha refresh