آمار بازدید
امروز:
56
ديروز:
4446
ماه:
45067
سال جاری:
869794
كل:
3907519
تاریخ : يکشنبه 21 خرداد 1402
کد 1256

در جریان دوّمین سفر ریاست جمهوری به استان آذربایجان شرقی محقق شد:

میز ارتباطات مردمی وزارت نفت پاسخگوی268 درخواست مردمی

میز ارتباطات مردمی وزارت نفت که با حضور مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات و مدیران تابعه وزارت نفت در استان آذربایجان شرقی از مورخ 17 خردادماه به مدت 3 روز در محل شرکت گاز استان برگزار شد، پاسخگوی 268 درخواست مردمی بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت در این خصوص گفت: پس از ثبت و ارائه کد رهگیری به متقاضیان، تمامی درخواست ها در اولویت مورد بررسی قرار گرفته و جوابیه لازم ارائه شده است.
نادر کمالی با اشاره به دستاوردهای دومین سفر ریاست جمهوری و هیأت همراه به استان افزود: بررسی چالش ها و روند اجرای پروژه های گازرسانی توسط معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و حمایت های اجرایی در به ثمر رسیدن اهداف و تأمین گاز تمامی روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی مهم ترین دستاورد این دور از سفر هیئت دولت به استان است.
وی تصریح کرد: امسال این شرکت متعهد به تأمین گاز تمامی روستاهای دارای قابلیت گازرسانی در استان بوده و تمامی پروژه های اجرایی با پیگیری مجدانه با پیشرفت مطلوبی در حال اجرا است.
مدیرعامل شرکت گاز دهه فجر امسال را زمان تحقق تعهدات گازرسانی اعلام کرد و اظهار داشت: همزمان با دهه فجر امسال که یادآوری برای خدمات صادقانه نظام مقدس جمهوری اسلامی در توزیع عادلانه رفاه و آسایش در بین مردم می باشد، شاهد جشن اتمام گازرسانی و سبز شدن استان خواهیم بود.
لازم به ذکر است در دومین دور از سفر ریاست جمهوری و هیأت همراه به استان علاوه بر برپایی میز ارتباطات مردمی ، با برپایی نمایشگاه دستاوردهای دولت و میز خدمت در خیابان فردوسی تبریز، علاوه بر پاسخگویی به درخواست های مردمی، نسبت به انعکاس توفیقات و اقدامات اجرایی حوزه گازرسانی در راستای جهاد تبیین اقدام شده است.
نظرات شما
captcha refresh