آمار بازدید
امروز:
1079
ديروز:
1430
ماه:
44420
سال جاری:
868480
كل:
3876659
تاریخ : چهارشنبه 14 تير 1402
کد 1268

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

هم اکنون 310 ایستگاه گازرسانی مجهز به سیستم نظارت و کنترل مکانیزه است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: تا کنون 310 ایستگاه گازرسانی در استان به سامانه مکانیزه کنترل و نظارت (مانیتورینگ) تجهیز شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی افزود: استقرار این سیستم علاوه بر افزایش دقت و نظارت در اندازه گیری گاز طبیعی و مدیریتی دقیق تر بر نحوه توزیع و مصرف، با کنترل لحظه ای پارامترهای موثر بر روند توزیع گاز، امکان بروزرسانی زیرساختهای شبکه گاز رسانی را فراهم می کند.
وی ادامه داد: علاوه بر سامانه رصد وضعیت، ایستگاه های گازرسانی استان به سایر سیستم های امنیتی و نگهداری اعم از اعلان هشدار، کنترل بودارکننده و ... نیز تجهیز شده است.
کمالی اظهار داشت: مدیریت ناترازی گاز طبیعی در سال گذشته و گذر از زمستان سخت بدون افت یا قطع فشار گاز در استان یکی از مهم ترین مزایای بکارگیری سامانه مانتیورینگ و رصد لحظه ای وضعیت توزیع گاز در استان بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به برنامه اجرایی سال جاری شرکت در حوزه مانیتورینگ ایستگاه های گازرسانی تصریح کرد: در طول سال جاري كليه ايستگاههاي صنعتي بالاي 5 هزار و ايستگاههاي TBS و CPS استان به این سامانه تجهیز خواهند شد. 
 
نظرات شما
captcha refresh