آمار بازدید
امروز:
726
ديروز:
1631
ماه:
59711
سال جاری:
873638
كل:
4119398
تاریخ : شنبه 20 آبان 1402
کد 1341

پاسخگویی به 285 درخواست مردمی در میز خدمت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

در 6 ماهه نخست سال جاری میز خدمت شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، پاسخگوی 285 درخواست حضوری مردم بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس روابط عمومی در تشریح این خبر گفت: امسال میز خدمت شرکت گاز در ادارات و شهرستان های زیرمجموعه راهنمای      مراجعه کننده بوده و به    285  درخواست کتبی و حضوری مراجعه کنندگان مکاتبه اداری صورت پذیرفته است.
وحید رضازاده آذری با اشاره به استقرار سیستم مدیریت ارتباطات مشتری (crm) در این شرکت افزود:  با استقرار این سامانه کلیه ارتباطات و درخواست های مردمی  به صورت مکانیزه رصد شده و قابل پیگیری خواهد بود.
وی ادامه داد: روند پاسخگویی به درخواست ها و انتقادات از شرکت بر اساس استانداردهای ایزو 10002 و10004 در شرکت گاز اجرایی می شود.
رضازاده اظهار داشت: در 6 ماهه نخست سال جاری علاوه بر برگزاری دو میز خدمت عمومی در محل مصلی تبریز و مدیرعامل و مسئولین با حضور در سامانه سامد پاسخگوی درخواست های مردمی به صورت مستقیم بوده اند.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان تصریح کرد: امسال با برگزاری هفتگی دیدارهای مردمی مدیرعامل شرکت، با ثبت 124 درخواست، نسبت به پیگیری و پاسخگویی به موقع اقدام شده است.
 
نظرات شما
captcha refresh