آمار بازدید
امروز:
535
ديروز:
1430
ماه:
43876
سال جاری:
867936
كل:
3876115
تاریخ : پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403
کد 1430

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

ارتباط سازنده با مردم رکن اساسی جهاد تبیین است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت 27 اردیهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی گفت: ارتباط سازنده با مردم رکن اساسی جهاد تبیین به عنوان یکی از رسالت های مهم فعالان عرصه اطلاع رسانی و روابط عمومی است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی گفت: این روز بهانه‌ای است تا بار دیگر یادآوری کنیم،‌ توسعه پایدار یک جامعه در گرو شفافیت، اطلاع رسانی صریح، روشن‌گری افکارعمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها به منظور افزایش مشارکت مردمی است.
وی با اشاره به دغدغه مندی های مقام معظم رهبری در مردمی سازی تولید و مشارکت همگانی در توسعه جامعه اظهار کرد: امروز باید با همیاری رسانه های جمعی و بهره گیری از دانش و خرد و کانال های ارتباطی موثر، امیدآفرینی و آگاهی‌بخشی و مشارکت عمومی را با کلید واژه‌های خلاقیت، ابتکار، هم افزایی وشکوفایی تحقق عینی بخشیم.
کمالی ادامه داد: کارکنان پرتلاش ما در روابط عمومی، با تعهد به اخلاق حرفه‌ای و به‌کارگیری دانش و خلاقیت خود، در تلاشند تا تصویر شفاف و واقعی از توانمندی‌ها، دستاورد‌ها و تعهدات اجتماعی این شرکت را به جامعه انعکاس دهند.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: در سال گذشته اقدامات موثری در ایجاد کانال های ارتباطی با مردم اعم از CRM، میزخدمت حضوری و الکترونیک، ارتقای خدمات الکترونیک شرکت، راه اندازی اپلیکیشن گاز و ... در راستای ارتباطات سازنده انجام شده و در سالی که گذشت تلاش بر این بود مصرف بهینه به عنوان الزامی مهم در جامعه در صدر برنامه های مسؤولیت اجتماعی شرکت قرار گیرد.
نظرات شما
captcha refresh