آمار بازدید
امروز:
807
ديروز:
1430
ماه:
44148
سال جاری:
868208
كل:
3876387
تاریخ : دوشنبه 7 خرداد 1403
کد 1438

عزاداری کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در سوگ شهدای خدمت

کارکنان بسیجی و انقلابی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با برگزاری مراسم عزاداری در سوگ شهدای خدمت گریستند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، این مراسم عزاداری به جهت قرابت  سببی  امام جماعت اداره مرکزی شرکت گاز استان حجه الاسلام والمسلمین چاووشی با شهید آیت ا... آل هاشم، در نمازخانه اداره مرکزی برپا شده است.
بر اساس این گزارش: شرکت گاز استان همراه و همگام با تمامی اقشار اجرایی از همان ساعات ابتدایی، نیروهای امدادی و عملیاتی خود را برای نیل به اخبار خوش بازگشت رئیس جمهور و هیئت همراه گسیل نمود و ولی افسوس که این تلاش ها و نگرانی ها برای ما بی نتیجه و برای این خادمان واقعی نظام و یاران باوفای انقلاب اسلامی بشارتی عظیم در نیل به آرزوی شهادتشان بود، کشور اسلامی ایران علی الخصوص مردم آذربایجان شرقی و تبریز داغدیده، شخصیت های والای انسانی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند، تاثیرگذاری مشی و سیره شهید آل‌هاشم تا حدی بود که رهبرمعظم انقلاب در دیدار اخیر با خانواده شهدای خدمت، «تغییر معنای نمازجمعه» را یکی از نکات برجسته این شهید بزرگوار عنوان کردند؛غم فقدان این شهدای عزیز هنوز هم در باورمان نمی گنجد، استاندار جوانی که برای توسعه استانش خود را به آب و آتش می زد، آذربایجان شرقی در غم از دست دادن دو مبارز واقعی و بزرگ مرد عرصه خدمت رسانی به سوگ نشسته، تحمل این ضایعه بزرگ، مردمی بزرگ مانند مردم آذربایجان را می طلبد.
لازم به ذکر است پخش نماهنگ از اقدامات ارزشمند و مساعی بی شائبه شهید جمهور در اعتلای انقلاب اسلامی، وزیر شهید که با صراحت بیان در مبارزه با صهیونیسم و حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم غزه تلاش داشته، اقدامات دغدغه مندانه آیت ا... آل هاشم، مرد گشاده رو، عالم مجاهد، حامی محرومان و پدر معنوی مردم داغدار تبریز و پیگیری های مجدانه جوانترین استاندار، مدیحه سرایی و عزاداری و تجدید پیمان با آرمان های این شهدای عزیز از برنامه های این مراسم بوده است.
 
نظرات شما
captcha refresh