آمار بازدید
امروز:
518
ديروز:
1430
ماه:
43859
سال جاری:
867919
كل:
3876098
تاریخ : چهارشنبه 23 خرداد 1403
کد 1440

در نشست رسانه ای رسم خدمت بیان شد:

۲۷۷ روستای آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم از نعمت گاز برخوردار شدند

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در نشست رسانه‌ای رسم خدمت با بیان اينکه در دولت سيزدهم گازرساني به 277 روستا انجام شده ، گفت : تعداد کل روستاهاي بهرمند از نعمت گاز در استان به دو هزار و 534 عدد رسيد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، نادر کمالی در این نشست به آخرین آمار بهره مندی گاز اشاره و افزود: با گازرسانی به ۱۰۰درصد از شهرها و ۹۹.۲۲ درصد از روستاها، بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار مشترک شهری و روستایی تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته اند.
وی با بیان این‌که آذربایجان شرقی رتبه چهارم گازرسانی را در سطح کشور دارد،ادامه داد: دولت سیزدهم حتی گازرسانی به روستاهای دورافتاده و صعب العبور را نیز عملیاتی کرده است.
کمالی از پروژه بهینه سازی مصارف گاز موتورخانه های مشترکین خبر داد و اظهار کرد: شرکت گاز آماده بهینه سازی موتورخانه‌ تمامی ادارات و مراکز بزرگ مسکونی است و در این راستا با صرف 280میلیارد ریال، یک هزار و ۱۰۰ موتورخانه بهینه سازی شده و ۲۱ درصد مصرف گاز کاهش یافته است.
وی تصریح کرد: بر اساس سیاست های دولت سیزدهم در محرومیت زدایی، حدود ۱۴۶ هزار مشترک گاز استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد هستند گاز رایگان دریافت می کنند.
کمالی توضیح داد: علاوه بر اشتراک پذیری و مصارف گاز رایگان مددجویان امداد، در طول دولت سیزدهم لوله کشی داخلی منازل یک هزار و 795مددجوی کمیته امداد و بهزیستی با اعتبار 180 میلیارد ریال نیز رایگان اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد: با پايان رساندن گاز رساني به روستاهاي در حال اجرا ، ضريب نفوذ به ميزان 99.67  رسیده و تعهدات شرکت در گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار تحقق می یابد.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh