آمار بازدید
امروز:
93
ديروز:
927
ماه:
42024
سال جاری:
867235
كل:
3894063
تاریخ : دوشنبه 18 تير 1403
کد 1452

رئیس آموزش شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

بهره مندی 19 هزار و900 نفر ساعت از دوره های آموزشی

رئیس آموزش شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: در سه ماهه نخست سال جاری، حدود 19 هزار و 900 نفر ساعت از دوره های آموزشی این شرکت بهره مند شده اند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، وحید صادقی در این خصوص افزود: امسال در حوزه آموزشی برنامه های مدونی پیش بینی و تدوین شده و بنااست با بهره گیری از شیوه های نوین آموزشی در ارتقای مهارت و دانش روز کارکنان تلاش شود.
وی تفاهم نامه های همکاری با سازمان فنی و حرفه ای استان را یکی از رویکردهای مهم اجرایی در سال جاری دانست و ادامه داد: آموزش های فنی و حرفه ای با هدف انتقال مهارت های مورد نیاز هر شغل و ایجاد شایستگی و تخصص ایفای نقش، زیربنای توسعه بنیادی و ایجاد بهره وری سازمانی بوده که در همین راستا برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی مشاغل فنی به منظور ارتقای دانش و مهارت و کاهش حوادث شغلی با همکاری سازمان فنی و حرفه ای در حال اجرا است.
صادقی با اشاره به اقدامات شاخص آموزشی در سه ماهه نخست سال جاری، اظهار کرد: امسال برنامه ریزی لازم برای برگزاری دوره های آموزشی امدادگران و گازبانان در 8 محور استان صورت پذیرفته و همچنین دوره آموزشی آفت های مدیریت  به صورت مشارکتی با مرکز آموزش و پژوهش های آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای کارکنان دستگاه های اجرایی استان به میزبانی مرکز آموزش شرکت گاز برگزار شده است.
رئیس آموزش شرکت گاز استان تصریح کرد: امسال در راستای تسهیل در ارزیابی و سنجش مطلوب اثربخشی دوره ها و سمینارها ، نظرسنجی الکترونیکی از طریق ثبت بارکد هر دوره ایجاد و فعال شده است.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh