آمار بازدید
امروز:
3902
ديروز:
2145
ماه:
46390
سال جاری:
870649
كل:
3906919
تاریخ : شنبه 30 تير 1403
کد 1457

اجرای 80 کیلومتر شبکه گازرسانی در سه ماهه نخست سال جاری

در سه ماهه نخست سال جاری 79 کیلومتر شبکه گازرسانی در دل روستاهای سنگی و صعب العبور استان آذربایجان شرقی برای توزیع نعمت الهی گاز در اقصی نقاط استان اجرا شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیر مهندسی و اجرای طرحهای این شرکت با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه این شرکت در مراحل اتمام گازرسانی به خانوارهای استان بوده و روستاهای باقیمانده علی رغم جمعیت کم، جزء سخت گذرترین و پیچیده ترین پروژه های عملیاتی هستند، علی ایحال وفق تعهدات اجرایی، این شرکت با تکیه بر توانمندی نیروهای اجرایی و پیمانکاران متعهد بومی از مرحله طراحی تا اجرا و توزیع گاز، در تداوم خدمت رسانی تلاش دارد.
قاسمی مقدم  افزود: در سه ماهه نخست سال جاری  جریان گاز  53  روستا وصل شده و عملیات گازرسانی در 55 روستا با شتاب مطلوبی تداوم دارد.
وی اظهار کرد: علاوه بر پروژه های گازرسانی در بخش روستایی، 3 پروژه مهم در حوزه تقویت خطوط گاز و بالانس شبکه توزیع گاز شامل پروژه اجرای خط انتقال هشترود و اجرای خط تغذیه آبش احمد به هوراند و افزایش ظرفیت ایستگاه مرند در حال اجرا است.
مدیر مهندسی و اجرای طرحها تصریح کرد: بررسی دقیق پروژه های اجرایی وتطابق با استانداردهای اجرایی، نظارت و بازدید های میدانی زمینه تحقق به موقع پروژه های در حال اجرا را فراهم خواهد ساخت.
 
نظرات شما
captcha refresh