آمار بازدید
امروز:
361
ديروز:
1455
ماه:
45368
سال جاری:
860426
كل:
4017258
تاریخ : سه شنبه 3 مهر 1403
کد 1490

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و ارتش با همکاری مشترک به مقابله با بحران‌ها می‌پردازند

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و نیروی زمینی ارتش با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک و تدوین نقشه راه کشوری ، در مقابل بحران صف آرایی می کنند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سرپرست این شرکت در این خصوص گفت: با توجه به ناترازی تولید و مصرف گاز که عمدتاً به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان ایجاد شده است، همکاری با نهادهای قدرتمند و مردمی همچون ارتش، می‌تواند نقش بسزایی در عبور از این بحران داشته باشد.
فیروز خدایی با اشاره به ضرورت تدوین راهبردهای اجرایی در حوزه مدیریت بحران افزود: این تفاهم نامه فصلی نو در همکاری های مشترک ارتش و صنعت گاز و فرصتی برای هم افزایی و بهره گیری از نیروهای متخصص و زبده و توان عملیاتی در بحران ها است.
وی اظهار کرد: در این تفاهم‌نامه، محورهای مهمی همچون برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک، برگزاری رزمایش‌های مقابله با بحران و هماهنگی‌های بین بخشی برای مدیریت بهتر بحران گاز مورد تاکید قرار گرفته است.
خدایی همچنین به آمادگی ضمنی شرکت گاز استان در مدیریت بحران ناترازی گاز و همچنین گذر از زمستان سرد سال با جریان پایدار گاز اشاره و تصریح کرد: برگزاری مانور عملیاتی در بالاترین سطح اجرایی که با سناریوی وقوع زلزله 7 ریشتری و ضرورت حفظ ایمنی تاسیسات گازرسانی در 8 مهرماه عملیاتی خواهد شد یکی از مهم ترین اقدامات شرکت برای آمادگی بحران و ارتقای همکاری های بین بخشی است.
خدایی در پایان از همکاری ارتش در حفظ آرامش و امنیت مردم قدردانی و ابراز امیدواری کرد: با اجرای برنامه ها و تحقق مفاد تفاهم نامه همکاری فی مابین یا ارتش، زمستانی گرم و آرام در انتظار هم استانی های محترم باشد.
نظرات شما
captcha refresh