آمار بازدید
امروز:
1250
ديروز:
1616
ماه:
49271
سال جاری:
859021
كل:
4049369
تاریخ : دوشنبه 16 مهر 1403
کد 1498

بهسازی مصارف گاز 51 مرکز بهداشتی و درمانی استان آذربایجان شرقی

در تداوم بهسازی و بهینه سازی مصارف گاز استان آذربایجان شرقی و جلوگیری از هدررفت سرمایه های ملّی و با هدف قرار دادن جامعه بهداشتی و درمانی ، موتورخانه های حدود 51 مرکز زیرمجموعه علوم پزشکی استان با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال بهینه سازی شده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس بهینه سازی مصرف انرژی و مدیریت کربن این شرکت  گفت: بر اساس نتایج پایش مصارف گاز استان، برخی از موتورخانه های مراکز بهداشتی و درمانی و آموزشی علوم پزشکی نیازمند اصلاحات اساسی برای جلوگیری از هدررفت گاز طبیعی بوده که این مراکز در اولویت طرح بهینه سازی قرار گرفته اند.
یونس نجفی افزود: طرح بهسازی موتورخانه ها شامل خانه ها و مراکز بهداشتی، بهداری ها، درمانگاه ها، مراکز اورژانسی، بیمارستان ها و مراکز آموزشی علوم پزشکی بوده که در کلانشهر تبریز و 7 شهرستان اسکو، بستان آباد، بناب، شبستر، سراب، مراغه و کلیبر در زیربنایی بالغ بر 302 هزار مترمربع عملیاتی شده است.
وی درخصوص سایر پروژه های بهینه سازی موتورخانه در حوزه بهداشتی و درمانی اظهار کرد: استانداردسازی و بهینه سازی 27 مرکز دیگر در حال اجرا بوده و 23 مورد نیز در مرحله عقد قرارداد هستند.    
رئیس بهینه سازی مصرف انرژی و مدیریت کربن شرکت گاز استان تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه بهینه سازی موتورخانه ها اقدامات چشمگیری اجرایی شده و انتظار دارد مشترکین محترم با ثبت نام دراین طرح، علاوه بر بهره مندی از مزیت کاهش هزینه ها و گازبهای مصرفی، نقشی مهمی نیز در حفظ گاز طبیعی داشته باشند.   
 
نظرات شما
captcha refresh