آمار بازدید
امروز:
1046
ديروز:
1616
ماه:
49067
سال جاری:
858817
كل:
4049165
تاریخ : سه شنبه 17 مهر 1403
کد 1499

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کشور:

بسیج بازوی توانمند شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در اصلاح الگوی مصرف

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان کل کشور در نشست با اعضای پایگاه مقاومت بسیج حضرت سیدالشهدای شرکت گاز استان و اخذ گزارش اقدامات اجرایی، به اهمیّت فعالیت های بسیج در همدلی و همگامی با واحدهای سازمانی اشاره و گفت: بسیج نقش منحصربه فردی در تحقق اهداف و رسالت های اجتماعی و اصلاح الگوی مصرف شرکت گاز استان آذربایجان شرقی دارد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سردار صنعتکاران در این نشست صمیمی افزود: همکاری، همراهی، همیاری و نقش اعضای پایگاه مقاومت این شرکت در برنامه های اجرایی، فرهنگی، مذهبی و مدیریت مصرف بهینه و ایمن از گاز در جامعه بی بدیل است.
وی ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در خدمت رسانی صادقانه به مردم،  اظهار کرد: داشتن تفکر بسیجی در اصلاح الگوی مصرف جامعه و حرکت جهادی در تأمین پایدار گاز طبیعی، تضمینی برای گرمابخشی به خانه های مردم عزیز در زمستان امسال خواهد بود.
فیروز خدایی سرپرست شرکت گاز استان در این نشست با اشاره به نقش بسیج در تداوم توزیع پایدار گاز در سطح مشترکین گفت: در بحران ناترازی گاز، کارکنان بسیجی شرکت و همه کارکنان به صورت جهادی و بسیجی‌وار وارد میدان شدند و اقدام‌های خوبی انجام دادند.
وی تصریح کرد: پایش مدون مصارف گاز ادارات، مدارس مساجد وحسينيه هاو بازرسی های دوره ای، برگزاری میز خدمت های جهادی و همیاری در نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه و ایمن توسط بسیجیان شرکت گاز استان زمینه ساز کاهش مصرف گاز بخش خانگی در اوج سرما و پیک مصرف در سال گذشته بوده است.
 
 
نظرات شما
captcha refresh