آمار بازدید
امروز:
1046
ديروز:
1616
ماه:
49067
سال جاری:
858817
كل:
4049165
تاریخ : چهارشنبه 18 مهر 1403
کد 1502

معاون وزیر نفت در امور گاز در آئین تودیع و معارفه مدیران ستادی عنوان کرد؛

مهم‌ترین پارامتر کیفی سازمان، برآیند حال خوب آن از درون و بیرون است

مدیران در رابطه با ارائه گزارش‌های عملکردی خود باید به این نکته توجه داشته باشند که صرفاً اعداد و ارقام و آمار کمی را مدنظر قرار ندهند، بلکه نگاه کیفی نیز داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران روز یکشنبه ۱۵ مهرماه در جلسه تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید امور تخصصی بازرگانی و بازرسی و پاسخگویی به شکایات این شرکت با بیان این مطلب، اظهار کرد: این مهم بدین معناست که مدیران با دقت نظر واقعی به مجموعه خود از درون و بیرون، متوجه شوند که حال کلی سازمان از منظر کارکنان و ذی‌نفعان خوب است.

وی ادامه داد: مدیرانی که در این جلسه تودیع می‌شوند به دلیل رفتار حرفه‌ای، سابقه درخشان و عملکردشان جایگاه ارزشمند و قابل احترامی در صنعت گاز دارند و مطمئناً این شرکت از ظرفیت و تجربیات مدیران و خبرگان صنعت گاز در سمت‌های مختلف بهره‌مند خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران تصریح کرد: یکی از مواردی که در گزارش عملکرد مدیران بسیار مورد توجه قرار گرفته، بحث تکیه صرف به اعداد و ارقام است؛ حال آن‌که آمارهای کمی بیانگر تمام حقیقت و واقعیت سازمان نیست و باید به مؤلفه‌های کیفی نیز توجه شود، به بیان ساده این‌طور باید گفت که علاوه بر اعداد و ارقام، حال کلی سازمان تحت مدیریت ما از درون و بیرون باید خوب باشد.

نظرات شما
captcha refresh