آمار بازدید
امروز:
1046
ديروز:
1616
ماه:
49067
سال جاری:
858817
كل:
4049165
تاریخ : يکشنبه 22 مهر 1403
کد 1506

در 6 ماهه نخست سال تحقق یافته است:

برگزاری 60 هزار و 260 نفرساعت دوره آموزشی در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

در 6 ماهه اول سال جاری ، شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با 60 هزار و 260 نفر ساعت دوره آموزشی، اهداف اجرایی در بخش آموزشی را محقق ساخته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس آموزش نیروی انسانی این شرکت در این خصوص گفت: با توجه به اخذ مجوز مرکز آموزش جوارکارگاهی در شرکت گاز از سازمان فنی و حرفه ای استان، امکان برگزاری دوره های آموزشی تخصصی در بالاترین سطح فنی و اجرایی برای شرکت فراهم شده است.
وحید صادقی با اشاره به اهمیت اخذ گواهینامه صلاحیت حرفه ای به عنوان یکی از مهم ترین شاخص های در حوزه آموزش صنعت گاز کشور افزود: امسال در راستای ارتقای مهارت کارکنان عملیاتی و توانمندسازی نیروی انسانی در دو شغل تعمیرات شبکه و انشعابات و امور مشترکین دوره آموزشی بالغ بر 7 هزار و 600 نفر ساعت برگزار شده است.
وی ادامه داد: این دوره ها، مطابق با سرفصل های استاندارد آموزشی سازمان فنی حرفه ای استان با بهره گیری از اساتید مجرب و برگزاری آزمون های کتبی آنلاین و آزمون عملی مهارتی برگزار شده است.
صادقی تصریح کرد: اخذ گواهینامه های صلاحیت حرفه ای نیروهای پیمانکاری در توسعه                بهره وری نیروی انسانی، ارزیابی عملکرد و تحقق اهداف شغلی بسیار مهم و مثمرثمر خواهد بود.
رئیس آموزش نیروی انسانی شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: امسال میانگین اثربخشی دوره های آموزشی  87 درصد بوده و برابر استانداردهای آموزشی در تدوین سرفصل ها و دوره ها اقدام شده است.
 
نظرات شما
captcha refresh