آمار بازدید
امروز:
865
ديروز:
1616
ماه:
48886
سال جاری:
858636
كل:
4048984
تاریخ : دوشنبه 23 مهر 1403
کد 1507

برگزاری اولین ایستگاه مشاوره مصرف بهینه و ایمن گاز در سال جاری

با برودت هوای استان و آغاز فصول سرد سال، شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ایستگاه مشاوره مصرف بهینه و ایمن از گاز برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سرپرست این شرکت گفت: می بایست از ظرفیت های موجود برای اطلاع رسانی مصرف بهینه و ایمن از گاز در جامعه بهره گرفته شود که ارتباط چهره به چهره با مردم یکی از این ظرفیت های مهم در انتقال ضرورت مصرف بهینه است.
فیروز خدایی افزود: در راستای ارتقای سطح آگاهی شهروندان عزیز و با هدف ترویج فرهنگ استفاده ایمنی و بهینه از گاز طبیعی، علاوه بر حضور کارشناسان مجرب ایمنی و مصرف بهینه برای ارائه اطلاعات و راهکارهای بهینه نسبت به برپایی میزخدمت حضوری و پاسخگویی صریح و شفاف به مشترکین نیز اقدام شده است.
وی با اشاره به ناترازی گاز و ضرورت همیاری مردم در مصرف بهینه، اظهار کرد: امید است با تداوم برگزاری  ایستگاه های مشاوره مصرف بهینه زمینه تنویر افکار عمومی و کاهش هدررفت سرمایه های ملی کشور فراهم گردیده و زمستانی آرام با خانه هایی گرم در انتظار هم استانی های محترم باشد.
لازم به ذکر است با برگزاری میز خدمت سرپرست شرکت گاز استان پاسخگوی 13 درخواست مردمی در حوزه گازرسانی بوده و کارشناسان حوزه مصرف بهینه و ایمن با توزیع بروشور و اعلام الزامات مصرف بهینه در اطلاع رسانی اهمّیت حفظ گاز طبیعی به عنوان منابع تجدید ناپذیر تلاش کرده اند.
 
نظرات شما
captcha refresh