آمار بازدید
امروز:
1786
ديروز:
1616
ماه:
49807
سال جاری:
859557
كل:
4049905
تاریخ : چهارشنبه 25 مهر 1403
کد 1510

تلاشگران برتر شرکت گاز استان آذربایجان شرقی مورد تقدیر قرار گرفتند

در مراسمی ویژه از کارکنان برتر شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در حوزه های پیشنهادات، پژوهش،HSE و تکریم ارباب رجوع تقدیر شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سرپرست شرکت ضمن ارج نهادن به تلاش جمعی کارکنان در پیشبرد اهداف سازمانی گفت: جلب رضایت مردمی و خدمت رسانی صادقانه به مردم صرفا در سایه تعهد و تلاش شبانه روزی کارکنان به عنوان سرمایه اصلی شرکت محقق می شود لذا ارج نهادن به این تلاش مهم ترین راهکار بهره وری سازمانی است.
فیروز خدایی با اشاره به عملکرد مطلوب شرکت گاز در حوزه نظام پیشنهادات افزود: تحقق رتبه عالی طی سال های ۹۴ تا ۱۴۰۲ نظام پیشنهادات در سطح صنعت گاز کشور حاکی از تعهد و مشارکت جویی بالای همکاران در ارتقای روند اجرای امور محوله بوده و بر اساس تجارب گذشته بر این باور هستیم که پیشنهادات کارکنان در بهبود کم و کیف خدمت رسانی صادقانه به مردم نقش بی بدیلی داشته و امید است با ارتقای این فرهنگ مشارکت جویی شاهد تحقق رضایت مردمی باشیم.
وی فرهنگ ایمنی را اصل مهم اجرایی در شرکت گاز دانست و اظهار کرد: ایمنی رکن اصلی امور اجرایی بوده و ضرورت دارد با همیاری کارکنان و حفظ ایمنی کارکنان در تحقق اهداف HSE کوشا باشیم.
خدایی با اشاره به نتایج بسیار مفید حوزه پژوهش و فناوری در پیشبرد اهداف سازمانی اظهار کرد: در سال گذشته در سایه فعالیت های پژوهشی با ۲۵۴ جلسه بررسی و هم اندیشی، بیش از ۸ اختراع و ابتکار ویژه در سطح کشور و جهان با حق امتیاز شرکت گاز استان به ثبت رسیده است.
سرپرست شرکت گاز استان در این دیدار صمیمی با اولویت ویژه به ضرورت همیاری همه کارکنان در توزیع پایدار گاز طبیعی در زمستان سرد سال اشاره و تصریح کرد: با توجه به بحث ناترازی گاز طبیعی ضرورت دارد با همیاری همگانی در حوزه فنی و اجرایی و در حوزه فرهنگ سازی مصرف بهینه در جامعه نهایت تلاش را معطوف ساخته و در گذر از زمستان سرد سال با جریان پایدار گاز تلاش نماییم.
لازم به ذکر است ارایه گزارش حوزه های مورد تقدیر، تقدیر از برترین ها،اجرای گروه سرود و تقدیر از روشندل شاغل در شرکت گاز به مناسبت روز عصای سفید از آیتم های این مراسم بوده است.
 
 
نظرات شما
captcha refresh