طالعی، مدیر بهره برداری شرکت گاز استان، مکانیزه سازی فرآیندهای امور مشترکین را زمینه ساز تحقق حقوق شهروندی برشمرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، یوسف طالعی گفت: نیل به اهداف مدیریت بهره برداری که با دارا بودن زیرمجموعه ای شامل 5 منطقه گازرسانی در تبریز و 20 اداره تحت پوشش در شهرستان های استان از واحدهای مهم و بزرگ شرکت گاز استان می باشد، در سایه بهبود کیفیت خدمات رسانی وکاهش مدت زمان رسیدگی به درخواستهای مردمی و نهایتاً رضایت مشتری محقق خواهد شد.
وی ادامه داد: در راستای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مشترکین، می بایست نسبت به تأمین مهمترین حقوق شهروندی آنان اعم از دسترسی سریع به اطلاعات و کاهش مراجعات حضوری اقدام نمود.
مهندس طالعی به برخی از سامانه های مکانیزه این واحد اشاره و توضیح داد: به روز نمودن امکانات و استفاده از سیستم های نوین مدیریتی از جمله سیستم امداد مکانیزه194 و 2194، سیستم IP CMMS برای تغذیه اطلاعات و کنترل سیستمی عملیات نگهداری و تعمیرات، پیاده سازی سیستم GIS و ارتباط آن با IP CMMS ، سیستم به روز امور مشترکین جهت ثبت بانک اطلاعاتی و ارائه خدمات در کمترین زمان و واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان از مهمترین اقدامات نرم افزاری در این حوزه می باشد.
مدیر بهره برداری با تشریح امور اجرایی در واحد بهره برداری گاز استان اظهار داشت: کنترل و نظارت بر استمرار جریان ایمن گاز ، باز سازی و مقاوم سازی شبکه، ، تکریم ارباب رجوع در زمان مراجعه حضوری مشترکین، تلاش برای کاهش حوادث مرگ و میر ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی با مدنظرقرار دادن بالغ بر 1560000 مشترک گاز استان می باشد.