آمار بازدید
امروز:
1158
ديروز:
1430
ماه:
44499
سال جاری:
868559
كل:
3876738
تاریخ : سه شنبه 7 اسفند 1397
کد 177

رئیس امور HSE شرکت ملی گاز ایران در نشست تامین کنندگان گاز آذربایجان شرقی:

عدم پایبندی به موازین HSE اصلی ترین علل بروز حوادث کار می باشد

رئیس امور HSE شرکت ملی گاز ایران در نشست هم اندیشی با تامین کنندگان شرکت گاز استان، عدم پایبندی به موازین HSE اصلی ترین علل بروز حوادث کار را برشمرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مهندس یوسفی پور، رئیس امور HSE شرکت ملی گاز ایران ضمن حضور در نشست هم اندیشی مدیرعامل و مسئولین شرکت گاز استان با تامین کنندگان (کالایی، اجرایی و خدمات) که در سالن همایش های شرکت گاز استان برگزار شد؛ عدم پایبندی به موازین HSE اصلی ترین علل بروز حوادث کار عنوان نمود.
وی به اهمیت انضباط کاری و دقت نظر در عوامل بروز حوادث کار اشاره کرد و گفت: نظم پذیری همکاران شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در اجرای فرآیندهای HSE قابل تقدیر است بطوریکه خوشبختانه در این استان حادثه کاری نداشته ایم.
رئیس امور HSE شرکت ملّی گاز ایران ضمن ارائه گزارش تجمیعی از فرآیندهای HSE، ارتباط بین حوادث، تهدیدات اخیر صنعت گاز و حوادث در شرکت های گاز استانی به اهمیت ایمنی کارکنان و علل اصلی بروز حوادث اشاره و توضیحات جامعی در این خصوص ارائه نمود.
در این نشست صمیمی مدیرعامل شرکت گاز استان ضمن گرامیداشت روز مهندس و میلاد با سعادت یگانه دخت نبی اکرم؛ حضرت فاطمه زهرا (س) به اهمیت امور HSE اشاره و گفت: مباحث ایمنی و محیط زیست از ارکان لاینفک  پروژه های اجرایی در شرکت گاز استان بوده و بدیهی است توجه به ایمنی کارکنان و خدمات ارائه شده و همچنین حفظ محیط زیست به عنوان شاخص مهم توسعه پایدار در سرلوحه امور محوله قرار دارد.
لازم به ذکر است پخش کلیپ حوادث ناگوار ناشی از گاز و ارائه گزارش حوادث جاده ای و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ از برنامه های این نشست صمیمی بوده است.


 
 
 
نظرات شما
captcha refresh