آمار بازدید
امروز:
80
ديروز:
4446
ماه:
45091
سال جاری:
869818
كل:
3907543
تاریخ : سه شنبه 7 اسفند 1397
کد 178

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در نشست صمیمی با تأمین کنندگان گفت:

تأمین کنندگان مهمترین شرکای شرکت گاز در ارائه خدمات بهینه به مردم هستند

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در نشست هم اندیشی با تأمین کنندگان گفت: پیمانکاران مهمترین شرکای شرکت گاز در ارائه خدمات بهینه به مردم هستند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیر عامل شرکت گاز استان در نشست هم اندیشی با تامین کنندگان (کالایی، اجرایی و خدمات) شرکت گاز استان که همزمان با روز مهندس و با حضور مهندس یوسفی پور، رئیس امور HSE شرکت ملی گاز ایران، هیأت مدیره و هیأت رئیسه شرکت گاز استان و  جمع صمیمی تامین کنندگان که در محل سالن همایش های  این شرکت برگزار شد. تامین کنندگان را مهمترین شرکای شرکت گاز در ارائه خدمات بهینه به مردم دانست.
وی ضمن گرامیداشت روز مهندس با اشاره به مباحث تعالی سازمانی تصریح کرد: پیمانکاران مهمترین شرکای شرکت گاز استان در ارائه خدمات بهینه به مردم بوده و ارتقای تعاملات فی مابین و  رفع چالش های اجرایی زمینه ساز بهبود کم و کیف خدمت رسانی به مردم خواهد بود.
سیدرضا رهنمای توحیدی به اهداف برگزاری این نشست صمیمی اشاره نمود و گفت: برقراری ارتباط موثر و شفاف با پیمانکاران و شناسایی نقاط قوت و ضعف عملکرد، استماع چالش های تأمین کنندگان ، تقدیر از تامین کنندگان برتر طرح، بیان مسائل بصورت حضوری و ارائه راهکارهای عملی برای بهبود و ارتقای فرآیندهای اجرایی فی مابین از جمله اهداف این نشست صمیمی بوده است.
وی در ادامه توضیح داد: هم اکنون حدود 1500 پرسنل در بخش پیمانکاری مشغول بکار می باشند که عمدتاً در بخش های امدادی و کنتورخوانی ارائه خدمات می نمایند و با مدنظر قراردادن ماهیت کاری این کارکنان که ارتباط  مستقیم را با مشترکین دارند ، ضرورت دارد بهبود شرایط کاری، ایمنی و رفع مشکلات این بخش مد نظر قرار گیرد.
شایان ذکر است در این مراسم علاوه بر تقدیر از تأمین کنندگان برتر شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، بر اساس نتایج پروژه سنجش میزان رضایتمندی تأمین کنندگان،نسبت به تنظیم سوالات مفهومی تر جهت شناسایی نکات قابل بهبود اقدام گردیده و ضمن برگزاری جلسه پرسش و پاسخ ، پیشنهادات پیمانکاران جهت بررسی و ارائه راهکارهای عملی جمع بندی گردیده است.


نظرات شما
captcha refresh