آمار بازدید
امروز:
172
ديروز:
2228
ماه:
60378
سال جاری:
874430
كل:
4124377
تاریخ : دوشنبه 21 خرداد 1397
کد 24

تداوم رشد شتابان حوزه نرم افزاری در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

در راستای تسهیل خدمات ارائه شده به مردم و ارتقای رضایتمندی مشتریان شرکت، رشد شتابان حوزه نرم افزاری در حال تداوم می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت با اعلام این خبر گفت: علاوه بر بروز رسانی مدون و حفظ و نگهداری سرورها و پشتیبانی الکترونیکی ، در سال 96 ،تعداد 9سیستم مکانیزه در حوزه تسریع در خدمات مشترکین و   4 برنامه کاربردی جهت بکارگیری و اخذ عملکرد درون سازمانی تدوین گردیده است.

حمزه تیمورزاده با اشاره به در دست اجرا بودن چندین سامانه نرم افزاری جدید،‌خاطرنشان کرد: استقرار سامانه امداد مکانیزه علاوه بر شهرستان تبریز در 6 شهرستان جدید استان، سامانه ارتباطی 194 (درخواست های امدادی و حوادث و اتفاقات) ، 2194 (دریافت اطلاعات قبوض و پرداخت)  3194 (ارتباط با روابط عمومی و رسیدگی به شکایات مردمی)،سامانه مکانیزه نصب انشعابات ، سامانه نرم افزاری دفاتر پیشخوان،استقرار برنامه IPCMMS ( برنامه جامع نگهداری و تعمیرات شبکه های گازرسانی در استان)،‌راه اندازی سامانه صدور قبض آنلاین مشترکین،  بخشی از برنامه های کاربردی تدوین شده صرفاً در حوزه تسریع خدمات به مشترکین گاز استان می باشد.

 

 

نظرات شما
captcha refresh