آمار بازدید
امروز:
1634
ديروز:
1430
ماه:
44975
سال جاری:
869035
كل:
3877214
تاریخ : چهارشنبه 27 آذر 1398
کد 354

رئیس اداره گاز بناب پیش از خطبه های نماز جمعه گفت:

بناب اولین شهرستان سبز استان آذربایجان شرقی است

رئیس اداره گاز شهرستان بناب، ضمن سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه 22 آذرماه در این شهرستان گفت: بناب اولین شهرستان سبز در استان است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، رئیس اداره گاز بناب در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه با اشاره به بهره مندی تمامی شهرها و روستاهای تابعه این شهرستان افزود: شهرستان بناب هم اکنون دارای 56314 مــشترک گاز طبیعی می باشد.
 حسین دهقانی با اشاره به پروژه های گازرسانی در این شهرستان ادامه داد: اداره گاز شهرستان بناب در راستای تأمین زیرساخت های اقتصادی شهرستان، شبکــــه گذاری و نزدیک رسانی ،16 واحد تولیدی و صنعتی را به انجام رسانده و  تأمین گاز 8 واحد تولیدی و صنــــعتی نیز در برنامه اجرائی قرار دارد که انشاءا... تا پایان سال جاری نسبت به نزدیک رسانی واحدهای مشمول مصوبه شورای اقتصاد اقدام خواهد شد.
وی در تشریح حوادث ناگوار ناشی از گاز در این شهرستان گفت: مقایسه آمار 8 ماهه در سال 97 و 98، حاکی از کاهش 50 درصدی حوادث در شهرستان بناب می باشد که امید است مجموعه اقدامات فرهنگی و اطلاع رسانی این اداره با همکاری همشهریان عزیز در رعایت نکات ایمنی همراه گردیده و در سایه این همکاری مشترک، این حوادث ناگوار را به صفر برسانیم.
دهقانی به مهمترین نکات ایمنی در پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار اشاره و تصریح کرد: اطمینان از باز بودن مسیر دودکش، اطمینان از مکش مناسب دودکش،نصب کلاهک استاندار H شکل،استفاده از بست فلزی استاندارد و شیلنگ های استاندارد و عدم استفاده از لوله های آکاردیونی مهمترین نکات در حفظ ایمنی همشهریان محترم می باشد.
رئیس اداره گاز شهرستان بناب در پایان به طرح حذف قبوض کاغذی اشاره و خاطرنشان کرد: اجرای این طرح علاوه بر دسترسی سریع و کاهش زمان و هزینه مراجعات مردمی، با صرفه جویی در مصرف کاغذ، زمینه ساز حفظ محیط زیست و کاهش آلایندگی خواهد بود.
 
نظرات شما
captcha refresh