آمار بازدید
امروز:
28
ديروز:
1665
ماه:
44217
سال جاری:
867491
كل:
3877273
تاریخ : شنبه 28 دي 1398
کد 375

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

مشارکت کارکنان در امور شرکت با ارائه بیش از 10 هزار پیشنهاد

کارکنان شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در 9 ماه از سالجاری با ارائه بیش از 10 هزار پیشنهاد در امور شرکت مشارکت نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: مهمترین رویکرد سازمان های متعالی، توجه به نیروی انسانی به عنوان محور تحول در سازمان بوده و استفاده از تمامی ظرفیت های علمی کارکنان، یکی از برنامه های راهبردی و حیاتی در این سازمان ها تلقی می گردد.
سیدرضا رهنمای توحیدی نرخ مشارکت کارکنان در امور شرکت گاز استان را مطلوب و ارزشمند توصیف کرد و افزود:خوشبختانه در سایه اقداماتی نظیر مکانیزه سازی فرآیند اخذ پیشنهاد و ایجاد کارگروه های تخصصی ویژه، پروسه بررسی و کارشناسی و تصویب پیشنهادات اجرایی، هر ساله بدلیل شفافیت روند اجرایی شاهد افزایش چشمگیر مشارکت کارکنان در نظام پیشنهادات بوده ایم.
وی ادامه داد: با افزایش نرخ مشارکت کارکنان، پیشنهادات ارائه شده نیز بدلیل هدایت، ارزشیابی، ارائه بذر پیشنهاد و...  به نسبت سال های قبل، علمی تر و عملی تر گردیده، بطوریکه در 9 ماه از سالجاری بیش از 80 درصد پیشنهادات به مرحله اجرا درآمده که این رقم در مقایسه با سال قبل حاکی از 20 درصد افزایش می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به تسری نظام پیشنهادات در تمامی ادارات و واحدهای تابعه و معرفی کارگروه های تخصصی تصریح کرد: در راستای ترویج و ارتقای مشارکت کارکنان در جلسات ویژه نظام پیشنهادات از برترین های این حوزه تقدیر بعمل می آید.
 
نظرات شما
captcha refresh