آمار بازدید
امروز:
28
ديروز:
1665
ماه:
44217
سال جاری:
867491
كل:
3877273
تاریخ : چهارشنبه 2 بهمن 1398
کد 380

پایش مصارف گاز ادارات استان آذربایجان شرقی آغاز شد

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی طرح پایش مصارف گاز ادارات و سازمان ها را آغاز نمود.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی،مدیرعامل این شرکت با اعلام این مطلب گفت: این طرح در راستای اجرایی نمودن بخش نامه معاون اول رئیس‌جمهور که وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، موسسه‌ها و شرکت‌های دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، نیروهای مسلح و استانداری‌ها را ملزم به رعایت مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی نموده، در حال انجام است.
سیدرضا رهنمای توحیدی ادامه داد:در این پایش، مهم ترین عوامل مورد بررسی معاینه فنی،عملکرد صحیح موتورخانه ها و وسایل گازسوز، رعایت دمای رفاه (18-21) درجه در فضای داخلی  می باشد.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان این شرکت در این بازدیدهای ادواری نسبت به تکمیل چک لیست مصرف انرژی اقدام می نمایند، تصریح کرد: بر اساس این چک لیست تکمیلی، مشاوره و پیشنهادات اجرایی در راستای مدیریت مصرف ارائه می گردد.
توحیدی با بیان این که همیاری در مدیریت مصرف گاز، ضرورت استمرار جریان گاز طبیعی در مدار مصرف است، توضیح داد: متأسفانه مصرف گاز در کشور در مقایسه با مصارف جهانی رقم بالایی است که  این موضوع علاوه بر هزینه های اقتصادی، منجر به هدررفت سرمایه های ملّی می گردد، لذا از تمامی هم استانی های محترم درخواست می گردد با رعایت نکات ساده ای مانند رعایت دمای رفاه(18 تا 21 درجه)، استفاده از لباس های گرم و خاموش نمودن وسایل گازسوز غیرضروری ، همیار این شرکت در توزیع گاز در اقصی نقاط استان باشند.
 
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh