علی رغم شیوع بیماری کرونا از بهمن ماه سال 98 تا ابتدای خرداد سالجاری، امدادگران کلان شهر تبریز بصورت شبانه روزی خدمات امدادی را به مشترکین گاز ارائه نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: رئیس بهره برداری گاز مرکز استان با اعلام این خبر گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا و ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، پرسنل امداد مکانیزه کلان شهر تبریز ضمن پاسخگویی و راهنمایی های غیر حضوری از طریق شماره 194 با رعایت پروتکل های بهداشتی، عملیات امدادی را به انجام رسانده اند.
خسرو آریان پور ضمن قدردانی از تلاش شبانه روزی همکاران امداد در پاسخگویی و رسیدگی به امور مشترکین گاز افزود: شماره 194 گاز آماده رسیدگی به درخواست اتفاقات و حوادث گاز بوده و مشترکین می توانند علاوه بر خدمات امدادی هر گونه مشاوره درخصوص نکات ایمنی مصرف گاز را از کارشناسان مجموعه دریافت نمایند.
وی در توضیح آمار تماس با 194 امداد گاز کلان شهر تبریز در ایام شیوع کرونا تصریح کرد: 30 درصد درخواست های مشترکین، بصورت غیرحضوری و از طریق آموزش، راهنمایی و اطلاع رسانی های لازم مورد رسیدگی و اقدام قرار گرفته است.