آمار بازدید
امروز:
1721
ديروز:
4446
ماه:
46732
سال جاری:
871459
كل:
3909184
تاریخ : چهارشنبه 21 خرداد 1399
کد 461

توسط شرکت گاز استان آذربایجان شرقی انجام شد:

افتتاح دپارتمان تخصصی کانون ارزیابی جانبی مدیران و کارکنان شمال غرب شرکت ملّی گاز ایران

دپارتمان تخصصی کانون ارزیابی جانبی مدیران و کارکنان شمال غرب شرکت ملّی گاز ایران به مرکزیت استان آذربایجان شرقی (تبریز) مورد افتتاح قرار گرفت.
ه گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: آیین افتتاح این دپارتمان تخصصی با حضور معاون تجهیز و توسعه منابع انسانی و رئیس کانون ارزیابی و توسعه مدیریت شرکت ملّی گاز ایران و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت گاز استان برگزار شد.
افشین اسدی، معاون تجهیز و توسعه منابع انسانی شرکت ملّی گاز ایران در این مراسم با اشاره به اینکه تاکنون 1800 نفر در سطح شرکت ملّی گاز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، گفت: پروفایل مرکز ارزیابی، اطّلاعات دقیقی در شناسایی افراد توانمند و جانشین هایی مطمئن در سمت های کلیدی را فراهم می نماید که ضرورت دارد پس از ترسیم این پروفایل ارزیابی در راستای کارساز بودن عملکرد اجرایی نسبت به تدوین برنامه توسعه برای افراد تعیین شده اقدام گردد.
سیّدرضا رهنمای توحیدی، مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در این آیین به تشریح عملکرد کانون ارزیابی در استان آذربایجان شرقی پرداخت و گفت: کانون ارزیابی جانبی مدیران و کارکنان عملاً از سال 98 با تحت پوشش قرار دادن 9 شرکت گاز استانی و پالایشگاه گاز ایلام، کار خود را آغاز نموده و طی یک سال، 267 نفر از مدیران و کارکنان واجد شرایط را مورد ارزیابی قرار داده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ابراز امیدواری نمود: افتتاح این دپارتمان تخصصی و تجهیز امکانات و ابزار مورد نیاز  منجر به سهولت روند و بهبود کیفی ارزیابی ها خواهد بود.
فضلعلی، رئیس کانون ارزیابی و توسعه مدیریت شرکت ملّی گاز ایران در آیین افتتاح این دپارتمان تخصصی، ضمن ارائه توضیحات مبسوطی از اهداف کانون ارزیابی، ‌از مجموعه فعالیت های منسجم شرکت گاز استان آذربایجان شرقی دراجرای این طرح، قدردانی نموده و تصریح کرد:‌ مأموریت و دغدغه اصلی حوزه منابع انسانی، هدایت سکان تصدی سمت های مدیریتی به دستان کارکنان توانمند و شایسته بوده و همچنین شناسایی استعدادهای بالقوه کارکنان و به فعلیت رساندن توانایی ها از طریق واگذاری سمت های مورد انطباق می باشد.
شایان ذکر است رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز ضمن ایراد سخنرانی، به تعاملات مطلوب شرکت گاز و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در برگزاری دوره های آموزشی و همکاری با مرکز آینده پژوهی این سازمان اظهار داشت: منابع انسانی مهم ترین سرمایه سازمان ها بوده و بکارگیری فرآیندهای مناسب و توجه ویژه به کارکردهای بلند مدت در ارتقای دانش و بینش کارکنان، اصل اجرایی در سازمان های موفق می باشد که شرکت گاز استان از ادارات پیشرو در این حوزه اجرایی می باشد، امید است تعاملات سازنده، زمینه ساز بکارگیری تجربیات مکتسبه در بهبود چرخه ارتقای نیروی انسانی باشد.

 
نظرات شما
captcha refresh