آمار بازدید
امروز:
97
ديروز:
1665
ماه:
44286
سال جاری:
867560
كل:
3877342
تاریخ : شنبه 24 خرداد 1399
کد 462

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

سال 98، 80 درصد پیشنهادات کارکنان در شرکت اجرایی گردیده است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با نگاهی به عملکرد یک سال گذشته نظام پیشنهادات گفت: 80 درصد پیشنهادات ارائه شده از سوی کارکنان در امور شرکت اجرایی گردیده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی ضمن تقدیر از روحیه مشارکتی پرسنل شرکت در ارتقای اهداف سازمانی افزود: کارکنان شرکت در سال گذشته 16 هزار و 313پیشنهاد ارائه نموده اند که 80 درصد پیشنهادات مصوب اجرایی و منجر به بهبود و اصلاح رویه امور در شرکت گردیده است.
وی مشارکت جویی کارکنان و جاری سازی نظام پیشنهادات در شرکت را از مهم ترین رویکردهای سازمان های موفق تلقی نموده و تصریح کرد: هر سازمانی صرف نظر از ماهیّت فرآیندهای اجرایی، ضرورت دارد در راستای رقابت با شرکت های همسان و ارتقای رضایت ذی نفعان خود، نسبت به شناسایی نیازها و بکارگیری روش های نوین در اداره امور اقدام نماید که دستیابی به این هدف، صرفاً از طریق تجربیات و مشاهدات عینی کارکنان شاغل در اجزای سازمان و ارائه پیشنهادات اجرایی و همچنین وجود سیستم نظام مندی برای تحلیل پیشنهادات قابل تحقق است.
توحیدی اظهار داشت: سیستم نظام پیشنهادات شرکت گاز استان از زمان استقرار تاکنون، سیر صعودی و روندی چشمگیر را در شاخص های تدوین شده، دنبال نموده و جزو عملکردهای مطلوب شرکت در حوزه صنعت گاز کشور می باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان، کارکنان را مهم ترین سرمایه های شرکت دانسته و ابراز امیدواری نمود: این روند صعودی مشارکت کارکنان در امور سازمان تداوم داشته و با هدف گذاری هایی که برای سال جدید اتخاذ گردیده، شاهد رشد و شکوفایی هر چه بیشتر عملکرد شرکت در خدمت رسانی صادقانه به مردم عزیز باشیم.
 
 
نظرات شما
captcha refresh