آمار بازدید
امروز:
194
ديروز:
1665
ماه:
44383
سال جاری:
867657
كل:
3877439
تاریخ : شنبه 29 شهريور 1399
کد 564

حفظ و حراست از محیط زیست، بستر امنی برای توسعه پایدار است

رئیس امور بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: حفظ و حراست از محیط زیست، بستر امنی برای توسعه پایدار است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، ابراهیم خدایی با اشاره به اینکه شرکت گاز یکی از مهم ترین حامیان محیط زیست در بخش صنعتی و خدماتی استان می باشد، افزود: شرکت گاز استان در راستای مسؤولیت های اجتماعی خود، در سال های اخیر گام های مؤثری در حفظ محیط زیست برداشته که تجلّی این اقدامات، کسب عنوان برتر استان در مدیریت سبز می باشد.
وی به پروژه های مهم شرکت در حوزه محیط زیست اشاره و اظهار داشت: امسال در راستاي كاهش انتشار گازهاي گلخانه اي، پروژه خريد و نصب اتصالات مفصلي براي علمك هاي داراي نشتي، اجرا گردیده و پروژه های  حذف بوي چاه هاي جذبي موجود در ادارات با افزودن ميكرو ارگانيسم ها و مميزي سيستم مديريت پسماند شركت در دستور کار اقدامات اجرایی است.
رئیس امور HSE شرکت گاز استان تصریح کرد: حفظ محیط زیست از ارکان اصلی توسعه پایدار و مهم ترین وظیفه دستگاه های اجرایی در عمل به مسؤولیت های اجتماعی و عمل به تعهدات در قبال نسل های آینده کشور می باشد.
وی همچنین از برنامه های مهم شرکت در حوزه تعامل با سایر سازمان ها در زمینه حفظ محیط زیست خبر داد و افزود: جایگزینی سوخت های میان تقطیر با انرژی پاک گاز در بخش های صنعتی و تدوین بسته های حمایتی نقش مهمی در کاهش آلایندگی های زیست محیطی استان دارد و این شرکت همواره آماده همکاری با حامیان محیط زیست و تدوین راهکارهای عملی و اجرایی در توسعه فضای سبز در استان می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh