آمار بازدید
امروز:
689
ديروز:
1665
ماه:
44878
سال جاری:
868152
كل:
3877934
تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1399
کد 639

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

در طول 8 ماه از سال 22 نفر قربانی بی احتیاطی شدند

 با گذشت 8 ماه از سالی که متأسفانه توأم با اخبار جان باختن عده ای از هم وطنان عزیز دراثر ابتلا به بیماری کرونا بود، فوت 22 نفر نیز در استان به دلیل سهل انگاری در استفاده از گاز طبیعی بر این غم افزود. 
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، غلامرضا قنبری با اعلام این مطلب گفت: کماکان آمار موجود، گواه بر بی احتیاطی و سهل انگاری برخی از مشترکین بوده، بطوریکه شاهد وقوع برخی حوادث ناگوار ناشی از عوامل به ظاهر ساده نظیر قرار دادن دودکش بخاری در آب، عدم استفاده از بست اطمینان، استفاده از شیلنگ های فرسوده و سوراخ و... رخ داده که متأسفانه چندین مصدوم، داغدار شدن چندین خانواده و خسارات مالی را در پی داشته است.
وی با اشاره به عدم توجه برخی از مردم به ارزش جان خود و سهل انگاری، افزود: نکات ایمنی قابل رعایت در مصرف گاز طبیعی بسیار ساده و مستلزم صرف وقت ناچیزی است، درحالیکه عدم رعایت آن نتایج غیرقابل جبرانی برای خانواده ها داشته و چه بسا والدینی که با از دست دادن فرزند خود داغدار گردیده اند و چه فرزندانی که بی سرپرست مانده اند.
قنبری در گزارشی اجمالی آمار حوادث منتهی به 8 ماهه سال جاری را وقوع 127 حادثه ناشی از عدم مصرف ایمن گاز طبیعی با 35 مصدوم، 2 مسموم و 22 نفر فوتی اعلام کرد.
 
نظرات شما
captcha refresh