آمار بازدید
امروز:
797
ديروز:
1665
ماه:
44986
سال جاری:
868260
كل:
3878042
تاریخ : دوشنبه 18 اسفند 1399
کد 717

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

مهم ترین دستاورد پژوهش، دستیابی به راهکارهای نوین علمی در اجرای امور است

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: مهم ترین دستاورد پژوهش، دستیابی به راهکارهای نوین علمی در اجرای امور است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی با اعلام این مطلب گفت: پژوهش و فن آوری یکی از حوزه های فعال شرکت گاز در نیل به اهداف خرد و کلان و یکی از ابزارهای مهم نیازسنجی، شناسایی نقاط قوّت و قابل بهبود عملکرد و نهایتاً روش های اجرایی نوین و علمی منطبق با فرآیند سازمانی می باشد.
وی با اشاره به عملکرد پژوهشی شرکت در سال 99 اظهار داشت: این حوزه، تعریف،  اجرا و راهبری 23 پروژه پژوهشی، یک طرح اینترنشیپ و حمایت از 13 پایان نامه دانشگاهی و تحصیلات تکمیلی متناسب با نیازهای پژوهشی شرکت با اعتبار 35532 میلیون ریال، راهبری تفاهم نامه همکاری های آموزشی و پژوهشی با دانشگاه های تبریز، صنعتی سهند، شهید مدنی آذربایجان، آزاد اسلامی تبریز، علوم پزشکی تبریز، پیام نور استان، پارک علم و فن آوری آذربایجان شرقی، جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان شرقی و ... را در کارنامه اجرایی خود رقم زده است.
توحیدی تصریح کرد: در سال جاری، با برگزاری 15 جلسه شورای پژوهش، بیش از 60 موضوع پژوهشی مورد بررسی علمی و اجرایی قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت گاز استان در توضیح گوشه ای از دستاوردهای پژوهشی شرکت افزود: ساخت نمونه اولیه دستگاه های مورد نیاز در حوزه اجرای پروژه های گازرسانی و بازرسی سیستم حفاظت کاتدیک شبکه های گاز، ثبت اختراع "سامانه  تست غیر مخرب سرجوش های الکتروفیوژن لوله های پلی اتیلنی"، ارائه 6 مقاله در کنفرانس های داخلی و نشریات و مجلات علمی و پژوهشی، برگزاری 8 سمینار، معرفی پایان نامه مورد حمایت این شرکت به عنوان حمایت نامه برتر در سطح کشور، فعالیت به عنوان قطب پژوهشی "طراحی و ساخت تجهیزات گازرسانی"، تعیین علل ریشه ای حوادث مصرف کنندگان، تعیین راهکار برای ارتقای کیفیت زندگی کاری کارکنان و...  بخشی از ثمره تلاش این واحد در نیل به اهداف سازمانی است.
 
نظرات شما
captcha refresh