آمار بازدید
امروز:
1600
ديروز:
1947
ماه:
46993
سال جاری:
871424
كل:
3911010
تاریخ : سه شنبه 19 مرداد 1400
کد 797

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

طرح سنجش میزان رضایتمندی ذی نفعان شرکت آغاز شد

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از آغاز طرح نظرسنجی از ذی نفعان شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، غلامرضا قنبری با اعلام این خبر ادامه داد: طرح نظرسنجی از ذی نفعان شرکت به دلیل شرایط حاکم بر جامعه و همه گیری بیماری کرونا از تاریخ 1400/5/19 در چارچوب پروتکل های بهداشتی و بصورت الکترونیکی، غیرحضوری و بدون استفاده از کاغذ انجام می گیرد.
وی ادامه داد: این طرح پژوهشی بر اساس تفاهم نامه منعقده با مرکز پژوهش دانشگاه قم و به صورت علمی و تخصصی انجام خواهد شد.
قنبری افزود: این طرح در بخش های مشترکین (با بخش بندی های عمده، جزء، تجاری، صنعتی و خانگی)، همسایگان، نمایندگان جامعه، شرکت ملّی گاز ایران، مراجعین و پیمانکاران اجرایی خواهد شد.
وی ضمن درخواست از ذی نفعان شرکت برای مشارکت حداکثری در این طرح ها و ارائه نیازها و انتظارات خود از شرکت در قالب پیشنهادات و انتقادات تصریح کرد: رسالت شرکت گاز استان ارائه خدمات بهینه بر اساس نیازهای ذی نفعان و نهایتاً جلب بیشترین رضایت مخاطبین خود می باشد.
قنبری اظهار کرد: نظر سنجی امسال بر اساس آخرین نظام نامه ابلاغی شرکت ملّی گاز انجام گردیده و روابط عمومی شرکت به عنوان ناظر پروژه، نظارت و کنترل مستمر بر اجرای پروژه خواهد داشت.
وی با اشاره به نتایج نظرسنجی سال گذشته گفت: در سال گذشته نیز روند اجرای پروژه عمدتاً به صورت غیر حضوری و الکترونیکی بوده و بر اساس نتایج ارزیابی میزان رضایت بخش مشترکین 80 درصد، پیمانکاران 70 درصد، همسایگان 76 درصد، شرکت ملی گاز 72 درصد، مراجعان 86 درصد، نمایندگان جامعه 77 درصد بوده که حاکی از رضایت قابل قبول ذی نفعان از عملکرد شرکت می باشد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: نتایج این نیازسنجی و نظرسنجی های انجام شده زیربنای تدوین فرآیندها و اقدامات اصلاحی در راستای ارتقای رضایت عمومی می باشد.
 
 
نظرات شما
captcha refresh