آمار بازدید
امروز:
797
ديروز:
1665
ماه:
44986
سال جاری:
868260
كل:
3878042
تاریخ : سه شنبه 18 آبان 1400
کد 859

همزمان با هفته پدافند غیرعامل برگزار گردید

رزمايش مواجهه با افت فشار گاز و سرما در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

همزمان با هفته پدافند غیرعامل، رزمایش مواجهه با افت فشار گاز و سرما در شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با مرکزیت شهر مرند برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت با اعلام این خبر گفت: این رزمایش با هدف ارتقای آمادگي و هماهنگي بین ادارات گاز همجوار در زمان بحران، حفظ هماهنگی با سايرادارات و ارگان ها، هشدار اهميّت آمادگي مواجهه در برابر افت فشار گاز به مردم و ارتقای آگاهي هاي عمومي، ارزيابي توانمندي عملياتي عوامل شركت كننده در رزمايش، ارزيابي كارايي تجهيزات و فرآيند هاي مورد استفاده و شناسايي تهديدات، فرصت ها، نقاط ضعف و قوت برگزار گردیده است.
سیدرضا رهنمای توحیدی افزود: این رزمایش با مشاركت فرمانداری ویژه شهرستان مرند، ادارات صنعت و معدن، نیروی انتظامی، بخشداری، شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان و ادارات گاز شهرستان های شبستر، جلفا، کلیبر، هوراند و خداآفرین و ادارات و ارگان هاي تابعه شهرستان مرند برگزار گردید.
وی با اشاره به دلیل انتخاب شهرستان مرند برای اجرای رزمایش مواجهه با افت فشار گاز، ادامه داد: به لحاظ موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن شهرستان مرند در یکی از انتهایی ترین نقاط خط انتقال استان و احتمال افت فشار شبکه گاز، به منظور حفظ آمادگی های لازم در فصل زمستان، این شهرستان به عنوان محل رزمایش انتخاب گردیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به اهمیّت برگزاری رزمایش در حفظ آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی تصریح کرد: هر ساله بر اساس فرآیندهای اجرایی و نقاط ضعف و قوت عملکردی، نسبت به تدوین سناریوهای مختلف رزمایش با هدف شناسایی و مدیریت بحران های احتمالی اقدام می گردد تا با دخیل نمودن تمامی ارگان ها و حفظ هماهنگی های قبلی، در زمان بحران، مناسب ترین عملکرد اجرایی ثبت گردد.
 
نظرات شما
captcha refresh