آمار بازدید
امروز:
1421
ديروز:
1947
ماه:
46814
سال جاری:
871245
كل:
3910831
تاریخ : چهارشنبه 19 آبان 1400
کد 860

در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی محقق شد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری سپاه عاشورا و شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

شرکت گاز استان آذربایجان شرقی و سپاه عاشورا در راستای عمل به مسوؤلیت اجتماعی و نهادینه سازی فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، در آیین امضای تفاهم نامه همکاری فی مابین که با حضور مدیران و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج شرکت گاز استان، در دیدار با سردار سرتیپ دوم پاسدار، اصغر عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا برگزارشد، مدیرعامل شرکت گاز استان گفت: بحمدلله سپاه پاسداران از بدو تاسیس، به موازات عمل به تعهد و مسؤولیت مقدس و خطیر خود در صیانت از کیان اسلامی و اقتدار نظام، در عرصه های سازندگي، عمران، آباداني و توسعه ايران اسلامي حضوري فعال و سازنده داشته و همکاری فی مابین زمینه ساز تقویت توان در عمل به مسؤولیت اجتماعی در عرصه های مختلف خواهد بود.
سیّدرضا رهنمای توحیدی با اشاره به اهداف این تفاهم نامه افزود: ارتقای درجه مسؤولیت اجتماعی طرفین و  ارتقای آگاهی عمومی و فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی از اهداف کلان این تفاهم نامه می باشد.
وی اظهار داشت: اهتمام به ایجاد فرصت های همکاری در زمینه بهبود سرمایه های اجتماعی، رشد دانش و آگاهی، حمایت و مشارکت اجتماعی، آموزش فرهنگ شهروندی در ارتباط با مصرف گاز و جلوگیری از آسیب های ناشی از مصرف غیر ایمن و غیر استاندارد از مهم ترین محورهای همکاری با سپاه عاشورا خواهد بود.
مدیرعامل شرکت گاز استان ابراز امیدواری کرد: تفاهم نامه منعقده منشأ تعاملات سازنده فی مابین با سپاه عاشورا در راستای اطلاع رسانی و اشاعه فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گاز در جامعه، برای کاهش حوادث و آمار تلفات جانی ناشی از مرگ خاموش هم استانی های عزیز به دلیل سهل انگاری باشد.
سردار سرتیپ دوم پاسدار، اصغر عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این آیین، ضمن استقبال از توسعه همکاری های فی مابین در خدمت رسانی صادقانه به هم استانی های عزیز و فعالیت در عرصه فرهنگی و مصرف صحیح گاز طبیعی، گفت: سپاه عاشورا بر اساس تعهّد خود مبنی بر حفظ امنیت ملّی و منافع اجتماعی، آمادگی دارد با همکاری شرکت گاز در نهادینه نمودن فرهنگ مصرف ایمن و کاهش صدمات جبران ناپذیر ناشی از عدم آگاهی مردم نقش موثری ایفا نماید.
 
نظرات شما
captcha refresh