آمار بازدید
امروز:
851
ديروز:
1947
ماه:
46244
سال جاری:
870675
كل:
3910261
تاریخ : سه شنبه 17 اسفند 1400
کد 932

رئیس اداره گاز شهرستان مرند بیان داشت:

99.8 درصد خانوار روستايي شهرستان از گاز طبیعی بهره مند می باشند

رئیس اداره گاز شهرستان مرند گفت: امسال با اتمام گازرسانی به 4 روستای شهرستان مرند، درصد بهره مندی خانوار روستایی به 99.8 درصد افزایش یافته و به اتمام گازرسانی خانگی نزدیک شده ایم.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، یحیی قاسم زاده در تشریح عملکرد گازرسانی در شهرستان مرند افزود: در حال حاضر این شهرستان با 112 هزار و 912 مشترک تحت پوشش گاز طبیعی، از لحاظ گازرسانی در ردیف شهرستان های سبز قرار دارد.
وی اظهار داشت: برای تأمین این بهره مندی شهری و روستایی یک هزار و 689 کیلومتر شبکه گازرسانی در اقطار مختلف اجرا و 57 هزار و 679 انشعاب گاز واگذار شده است.
قاسم زاده به اقدامات شاخص در حوزه حفظ پایداری گاز مشترکین اشاره وتصریح کرد: بمنظور حفظ پايداري جريان گاز مشترکین، پروژه افزايش ظرفيت ايستگاه هاي C.G.S مرند و C.G.S قرمزي قشلاق و احداث ساختمان و شبكه وتاسيسات مكانيكال، يك ایستگاه T.B.S در شهر مرند، مراحل پيمانسپاري را طي نموده و در سال آتي اجرا خواهد شد. همچنین پروژه لوپ محور صنعتي قرمزي قشلاق به كشكسراي با اجراي 13 كيلومتر خط تغذيه 10 اينچ درحال اجرا بوده که سهم مهمی درتأمين گاز صنايع و مراكز توليدي وحفظ پايداري گاز مصرف كنندگان خواهد داشت.
رئیس اداره گاز شهرستان مرند در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملکرد گازرسانی به بخش تولیدی و صنعتی شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: امسال جریان گاز 48 واحد توليدي در قالب مصوبه شوراي اقتصاد تأمین گردیده و شمار كل تعداد واحدهای صنعتی گازدار شده از محل این طرح به 181 واحد افزایش یافته است همچنین پروژه گازرساني به شهرك صنعتي شماره 2 مرند با اجراي 548 متر خط تغذيه و احداث يك ايستگاه تقليل فشار، به اتمام رسیده است.
 
 
 
نظرات شما
captcha refresh