مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم و مسؤولین و شناسایی درخواست ها و انتظارات مردمی، در سال گذشته 172 برنامه دیدار مردمی داشته است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت علاوه بر دیدارهای حضوری، پاسخگوی 70 پیام دریافتی از سامانه اینترنتی ارتباط مستقیم با مدیرعامل بوده است.
بر اساس این گزارش: در طول سال 1400 مدیرعامل این شرکت و جانشین ایشان، مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی، طی 4 نوبت حضور در محل استانداری، پاسخگوی 36 تماس واصله با سامانه سامد مرتبط با درخواست های گازرسانی و خدمات مشترکین و متقاضیان بوده اند.
این گزارش می افزاید: دیدار چهره به چهره مردم و مسؤولین علاوه بر اطلاع یابی از دیدگاه مردم، زمینه حفظ ارزش های نظام خدمت رسانی را فراهم می آورد.
لازم به ذکر است علاوه از استقرار میز خدمت در ساختمان مرکزی و سایر ادارات تابعه شرکت گاز استان بصورت دائم و روزانه، مدیران و مسؤولین این شرکت در فرصت های پیش آمده و در مناسبت های مختلف، از جمله در حاشیه مراسم نماز جمعه، هفته دولت و مراسم دهه مبارک فجر، با برپایی میز خدمت حضوری پاسخگوی درخواست ها و مطالبات مردمی بوده اند.