آمار بازدید
امروز:
189
ديروز:
1430
ماه:
43530
سال جاری:
867590
كل:
3875769
تاریخ : چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403
کد 1427

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

شماره 194 امداد مکانیزه گاز، 71 هزار و 400 تماس مردمی داشته است

در سال گذشته، امداد مکانیزه گاز استان آذربایجان شرقی، پاسخگوی 71 هزار و 400 تماس مردمی در حوزه حوادث و اتفاقات گاز، مشاوره مصرف بهینه و ایمن، قطع یا نشت گاز و اطلاع از قطع گاز و ... بوده است.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل این شرکت در تشریح عملیات امداد مکانیزه در سال گذشته گفت: از کل تماس های وارده مشترکین ، 20 هزار و 424 مورد درخواست امدادی، 8 هزار و 633 بررسی قطعی گاز و 7 هزار و 271 نشتی برطرف شده،  بررسی و رفع قطع گاز مشترکین، اطلاع رسانی قطع گاز، درخواست مشاوره و...... بوده است.
نادر کمالی افزود: علاوه بر پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های مردمی در اسرع وقت، امداد مکانیزه بیش از 54 هزار و 170 بازدید از ایستگاه های گازرسانی داشته تا با بررسی المان ها و اطمینان از صحت کارکرد تجهیزات و تأسیسات، در توزیع پایدار گاز در اقصی نقاط استان سهمی و نقشی مهم ادا کند.
وی درخصوص عملیات تعمیراتی و تزریق گاز پروژه های مهم گازرسانی در استان، اظهار کرد: در صورت وجود عملیات تعمیراتی و همچنین تزریق گاز پروژه های جدید گازرسانی که مستلزم قطع گاز و کنترل ایمنی مشترکین است، امداد مکانیزه با حضور بموقع و دقت نظر کامل در حفظ ایمنی و بررسی قطعی های موردی گاز مشترکین اقدام می کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: هر ساله با برگزاری دوره های صلاحیت حرفه ای برای نیروهای امدادی و عملیاتی شرکت، بهره گیری از کارکنان زبده با دانش روز، بکارگیری تجهیزات نوین نرم افزاری و تجهیزات روز سخت افزاری، برگزاری آزمون ها و مسابقات امدادی و .... در ارتقای توانمندی و بهبود کمی و کیفی خدمت رسانی به مشترکین عزیز تلاش داریم.
لازم به ذکر است شماره 194 امداد مکانیزه به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی و درخواست ها در حوزه حوادث و اتقافات خواهد بود.
 
نظرات شما
captcha refresh