در جلسه اخیر کارگروه توسعه مدیریت و برنامهریزی استان آذربایجان شرقی و شرکت گاز، ضمن بررسی کمیته های 6 گانه این شرکت و آسیب شناسی اقدامات اصلاحی و بهبود، رویکرد کمیته محور در شرکت گاز استان، گامی مهم در تحقق اهداف تلقی شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سرپرست شرکت در این جلسه بحث و هم اندیشی با اشاره به اهداف و فرآیندهای سازمانی گفت: شرکت گاز با هدف ارتقاء سطح خدماترسانی و بهبود عملکرد، اقدامات قابل توجهی را در حوزههای مختلف انجام داده که از جمله این اقدامات میتوان به بهینهسازی مصرف انرژی، افزایش بهرهوری، ارتقاء سطح دانش کارکنان، کاهش هزینهها، تقویت ارتباط با مشتریان و افزایش رضایتمندی آنها اشاره کرد.
فیروز خدائی بر پیگیری جدی و اجرای برنامه های بهبود در شرکت تأکید و تصریح کرد: تعامل سازنده و اخذ نقطه نظرات و دیدگاه های ارزیابان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، نقشی مهم در مستندسازی فرآیندها و اقدامات شرکت گاز خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این شرکت همواره در تلاش است تا با استفاده از آخرین دستاوردهای علمی و فناوری، خدمات مطلوبتری را به مشترکین خود ارائه دهد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت کمیتهها در تصمیمگیری و اجرای برنامهها، شرکت گاز استان بر تقویت این ساختار و افزایش مشارکت کارکنان در فرایندهای تصمیمگیری تاکید دارد.
لازم به ذکر است در این جلسه بحث و بررسی شرکت گاز استان گزارشی جامع از پیشرفت برنامههای بهبود خود در حوزههای بهرهبرداری، آموزش، مدیریت هزینهها و منابع، ارتباطات، مسئولیت اجتماعی، افکارسنجی و رسیدگی به شکایات و همچنین تحقق اهداف استراتژیک شرکت ارائه و ضمن بررسی مورد کارگروههای ۶گانه شرکت گاز بر ضرورت مستند سازی و ارائه گزارش پیشرفت اقدامات تاکید شد.