آمار بازدید
امروز:
97
ديروز:
4446
ماه:
45108
سال جاری:
869835
كل:
3907560
تاریخ : چهارشنبه 1 اسفند 1397
کد 176

مدیر بهره برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

مکانیزه سازی  فرآیندهای امور مشترکین، زمینه ساز تحقق حقوق شهروندی است

طالعی، مدیر بهره برداری شرکت گاز استان، مکانیزه سازی فرآیندهای امور مشترکین را زمینه ساز تحقق حقوق شهروندی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، یوسف طالعی گفت: نیل به اهداف مدیریت بهره برداری که با دارا بودن زیرمجموعه ای شامل 5 منطقه گازرسانی در تبریز و 20 اداره تحت پوشش در شهرستان های استان از واحدهای مهم و بزرگ شرکت گاز استان می باشد،  در سایه بهبود کیفیت خدمات رسانی وکاهش مدت زمان رسیدگی به درخواستهای مردمی و نهایتاً رضایت مشتری محقق خواهد شد.
وی ادامه داد: در راستای جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه مشترکین، می بایست نسبت به تأمین مهمترین حقوق شهروندی آنان اعم از دسترسی سریع به اطلاعات و کاهش مراجعات حضوری اقدام نمود.
مهندس طالعی به برخی از سامانه های مکانیزه این واحد اشاره و توضیح داد: به روز نمودن امکانات و استفاده از سیستم های نوین مدیریتی از جمله سیستم امداد مکانیزه194 و 2194، سیستم IP CMMS برای تغذیه اطلاعات و کنترل سیستمی عملیات نگهداری و تعمیرات، پیاده سازی سیستم GIS و ارتباط آن با IP CMMS ، سیستم به روز امور مشترکین جهت ثبت بانک اطلاعاتی و ارائه خدمات در کمترین زمان و واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان از مهمترین اقدامات  نرم افزاری در این حوزه می باشد.
مدیر بهره برداری با  تشریح امور اجرایی در واحد  بهره برداری گاز استان اظهار داشت: کنترل و نظارت بر استمرار جریان ایمن گاز  ، باز سازی و مقاوم سازی شبکه، ، تکریم ارباب رجوع در زمان مراجعه حضوری مشترکین، تلاش برای کاهش حوادث مرگ و میر ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی با  مدنظرقرار دادن بالغ بر 1560000 مشترک گاز استان  می باشد.
 
نظرات شما
captcha refresh